Gå til innhold

Meg, og overdrivelser

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, en person sa jeg burde lage denne tråden. Hva synes dere?

Diskuter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hahaha, tosk .

6951716[/snapback]

Tosk kan du være selv....

Du kan la være å poste om du ikke har noe meningsfullt å si.

Uansett B-Real, opp til deg men. Ser ikke at dette kommer noen vei, fyren får ikke sjansen siden folk spammer ned han.

Skrevet

Neppe: mener du virkelig at denne tråden kan ha en seriøs mening? Har du virkelig ikke lest trådene til trevakt? Hvorfor skal vi opprette en egen tråd for å diskutere "meg (trevakt), og overdrivelser"?

Skrevet
Neppe: mener du virkelig at denne tråden kan ha en seriøs mening? Har du virkelig ikke lest trådene til trevakt? Hvorfor skal vi opprette en egen tråd for å diskutere "meg (trevakt), og overdrivelser"?

6951749[/snapback]

Hva med Hrisebro sin fantastiske oppklaringstråd ?

Uansett, om han har et poeng så bør han komme med det. Men siden han ikke har tenkt det. Det er bare så idiotisk å spamme ned tråden på 2 minutter.

Skrevet

Jepp. Du er stormanssgal. Tror du er berømt siden du har 1000 poster, og er etter deg, en diskusjon.no veteran. (Bare se på tidligere poster/emner).

*runs for cover*

Skrevet

6951749[/snapback]

Hva med Hrisebro sin fantastiske oppklaringstråd ?

Uansett, om han har et poeng så bør han komme med det. Men siden han ikke har tenkt det. Det er bare så idiotisk å spamme ned tråden på 2 minutter.

6951774[/snapback]

jeg var imot hrisebro sin tråd også. Men trevakt kommer _bare_ med meningsløse tråder, det gjør ikke Håvard.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...