Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Offentlig sex hva syns dere

XanderX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Når folk puler på bryggen rett ved siden av meg, på bussen, eller ved festningen når jeg går på tur er det ikke så jævlig kjekt, men herregud, utenom det, hump on!"

Det sa en kompis til meg mens vi diskuterte dette. :p

Jeg er ganske enig med ham ^_^

Skrevet

Det er to typer offentlig sex syntes jeg. Det der er vel å dra det litt langt. Her snakker vi om to folk som vil at hele verden skal se dem. Ikke bare spenningen at de kanskje kan bli sett. Men reglerett stille seg opp midt i gaten å fyre løs... :whistle:

Skrevet
db.no

Hva syns dere om denne måten å ha sex på, på open gate

6949068[/snapback]

Lo godt da jeg leste saken. For et herlig friskt par! Selvsagt må de ikke få lov til å fortsette. Man skal ta hensyn til andre og, men når de først nå begikk et lovbrudd så synes jeg dette var en av de bedre :)

Skrevet

Tenk på hjertet til gamle menn når de ser dette da :!: Haha.

Fra spøk til alvor.. Sex er en naturlig ting, men man kan jo ha såpass respekt at man ikke fyrer løs på åpen gate. Greit nok at folk får et kick ut av prøverom osv. fordi det er muligheter for at noen merker det, men jeg syns det er litt annerledes. Det er jo mer skjult.

Skrevet

Det finnes vel i grunn to type mennesker som gjør dette:

• De som gjør det av ekshibisjonistiske grunner
  • De som søker spenning av muligheten for å bli fersket

Tror nevnt par faller i første kategori..

Skrevet

Eneste grunn til at folk finner slike hendelser sjenerende er pga dagens samfunnsnormer og tabuer.

Mennesker er dyr som i utgangspunktet lever av den ene grunn alene: å føre gener videre koste hva det koste vil.

Skrevet
Eneste grunn til at folk finner slike hendelser sjenerende er pga dagens samfunnsnormer og tabuer.

Mennesker er dyr som i utgangspunktet lever av den ene grunn alene: å føre gener videre koste hva det koste vil.

6950748[/snapback]

lol :!:

Enkelte blir støtt fordi vi har beveget oss et stykke bort fra apesamfunnet. Og kanskje du lever "av den ene grunn alene" å formere deg. Vi andre klarer å tenke på andre ting også.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...