Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Offentlig sex hva syns dere


XanderX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist folk vil ha seg i parken BAK en busk, i et prøverom, offentlig toalett, etc..

Så gjerne for meg, men hadde jeg sett noen på plenen MIDT i parken,

så hadde jeg ikke greid å holde meg for å kaste stein eller pinner på de.

 

Men når det er sagt, så har jeg en arbeidskollega som ikke eier grenser,

verken han eller fruen.

"Kirkegård" og "Bak kirka under en vielse til familiemedlem" er vel de værste han har nevnt. Ellers så er prøverom, toaletter, bilen i parkeringskjeller, etc ofte nevnt.

 

Så det er jo en grunn til at han er glad i å gå med dama på shopping.

Parkere i parkeringskjeller, SEX - fly fra butikk til butikk å prøve tøy, SEX - finne en resturant å spise på, SEX PÅ TOALETT - mer shoping, SEX, ned i parkeringskjeller å finne bilen, SEX.

*litt overdrevet*

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har bumpet tråder fra 2001.. Første gang i 2004 og andre gang i 2006.. Desverre ble den stengt i 2006. CFD sin første tråd på forumet =)

 

Men hvis vi skal fortsette diskusjonen. Jeg har fortsatt til gode å støte over noen som har sex offentlig.. Jeg vil ikke kunne gi et godt svar før jeg oppdager noen som holder på feks i nordnesparken som er et parkområde som ikke er så langt vekke. Det er jo på midten av vinteren så man skal være ganske kåt for starte å humpe på hverandre nå.

Lenke til kommentar

Nei vet du hva. Sex på offentlige steder er ulovlig og håper det forblir sånn. Det er greit hvis de holder seg vekke fra folk. Kanskje bak noe, så det nesten er umulig å se dem. Men på en brygge eller et busstopp? Nei æsj.

Jeg har ikke interesse av og se på folk ha sex. så mange fine folk er det ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...