GÃ¥ til innhold

Er Carmageddon 4 fortsatt i produksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg regner nesten med at dette spillet ikke produseres siden jeg ikke finner noe relevant informasjon om dette datert 2006. Er det noen som kan bekrefte at dette er et spill jeg kan se langt etter?

Endret av dfens
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Dette var nytt for meg.

Googlet meg frem til denna: http://www.gamespot.com/pc/driving/carmageddon4/index.html

6946441[/snapback]

Har funnet akkurat den samme, men den er av eldre dato virker det som.

News Carmageddon 4 coming in 2005 Jun 3, 2004

News New Carmageddon for 2005 Jun 18, 2003

News SCi announces new publishing agreements Oct 11, 2004

Intet nytt fra SCI-fronten.

2K Games to Publish Conflict: Global Terror, Carmageddon and Reservoir Dogs in US Feb 10, 2005

Denne overså jeg første gang. Siden Reservoir Dogs nettopp kom ut, så er kanskje Carmageddon 4 rett rundt hjørnet også? Da holder de godt på hemmelighetene.

Endret av dfens
Skrevet (endret)

elsker carmageddon, har spilt det mye opp igjennom tidene. hysterisk morsomt spill :D men jeg likte heller ikke 3ern noe spesielt. Likte best 1ern og 2ern. har alle spillene.

Endret av Brian_N
Skrevet

Jeg likte enern og toern best å.. Men ALLER best enern.. Husker man kunne laste ned sånn 3Dfx patch til det, for Voodoo korta.. Damn det blei såå nice liksom.. Hehe.

HÃ¥per virkelig det kommer ett nytt Carmageddeon, som er lik ernern, men pussa opp :)

Hadde vært nice :D

Janse..

Skrevet
Jeg regner nesten med at dette spillet ikke produseres siden jeg ikke finner noe relevant informasjon om dette datert 2006. Er det noen som kan bekrefte at dette er et spill jeg kan se langt etter?

6946232[/snapback]

Carmageddon 4.. Tøft :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...