Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Favoritt kroppsdel på dama/typen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...liker når blodårene på underarmen er synlige. Men ikke sånn skikkelig mye da. Passe. hehe. Men grunnen til at jeg liker det er kanskje fordi, som nevnt over, at de kommer frem når man har trent en stund. Og jeg liker trente armer...ser desverre alt for lite til det for tiden.sukk. :ermm:

Lenke til kommentar
Hmm...liker når blodårene på underarmen er synlige. Men ikke sånn skikkelig mye da. Passe. hehe. Men grunnen til at jeg liker det er kanskje fordi, som nevnt over, at de kommer frem når man har trent en stund. Og jeg liker trente armer...ser desverre alt for lite til det for tiden.sukk. :ermm:

7668679[/snapback]

Du er jente, right?

 

Tenker du på under siden av armen eller oppå også?

 

Syns du blodårer rundt biceps, triceps er fint?

Lenke til kommentar

Underarm - Nedre del av armen(under albuen)

Overarm - Øvre del av armen(over albuen og opp til skulderen)

 

Ja, jeg er jente. liker de som er på oversiden av underarmen. og kanskje litt på overarmen også...men ikke noe "must" altså. Så lenge overarmene er større enn mine er jeg fornøyd. Heheh...

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Jeg ELSKER tissen (liker ikke de stygge orda) til typen min. Og han har en fantastisk fin mage. Og smilet hans er helt utrolig!

 

Han drømmer seg bort i øynene mine, og er veldig begeistret for leppene mine. Alle sammen... ;)

Endret av MB2
Lenke til kommentar

Ansiktet.

 

Hvorfor er jeg en av de som ikke tiltrekkes av digre, runde, plastikkfylte pupper? :dontgetit:

 

Tror nok det er flere som sier at de liker digre, runde, plastikkfylte pupper - uten at de virkelig mener det. Men selvfølgelig, kan ikke si noe for sikkert.

 

For min egen del, så vil jeg si hele jenten egentlig. Blir litt vanskelig for min del å kun velge ut en eller to spesifike deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...