Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Favoritt kroppsdel på dama/typen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kjæreste for øyeblikket, men har da mine tanker likevel.

 

Liker egentlig ganske mye jeg, men har plukket ut noen favoritter:

 

- Overarmer. Sånn passe store...(større enn mine)og med fine markerte deltamuskler. Liker ikke når de blir aaalt for store da.

- Øverste del av ryggen. Brede skuldre, markerte muskler..jammiii!

- Der hvor magen går over i hofter og guttene får den musklen som bare gutter har...(ser ihvertfall sånn ut)den som går over hoftekammen på en måte, og ned i en spiss foran.

 

Sjekk bildet....mmmmmmmmmmmm, nice...

post-113891-1165520500_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har ikke kjæreste for øyeblikket, men har da mine tanker likevel.

 

Liker egentlig ganske mye jeg, men har plukket ut noen favoritter:

 

- Overarmer. Sånn passe store...(større enn mine)og med fine markerte deltamuskler. Liker ikke når de blir aaalt for store da.

- Øverste del av ryggen. Brede skuldre, markerte muskler..jammiii!

- Der hvor magen går over i hofter og guttene får den musklen som bare gutter har...(ser ihvertfall sånn ut)den som går over hoftekammen på en måte, og ned i en spiss foran.

 

Sjekk bildet....mmmmmmmmmmmm, nice...

7449973[/snapback]

 

Bare et spørsmål, åssen skal vi normale gutter leve opp til sånt?

Lenke til kommentar
Har ikke kjæreste for øyeblikket, men har da mine tanker likevel.

 

Liker egentlig ganske mye jeg, men har plukket ut noen favoritter:

 

- Overarmer. Sånn passe store...(større enn mine)og med fine markerte deltamuskler. Liker ikke når de blir aaalt for store da.

- Øverste del av ryggen. Brede skuldre, markerte muskler..jammiii!

- Der hvor magen går over i hofter og guttene får den musklen som bare gutter har...(ser ihvertfall sånn ut)den som går over hoftekammen på en måte, og ned i en spiss foran.

 

Sjekk bildet....mmmmmmmmmmmm, nice...

7449973[/snapback]

 

Bare et spørsmål, åssen skal vi normale gutter leve opp til sånt?

7450729[/snapback]

Trene? ;)

Lenke til kommentar
Trene? ;)

7450811[/snapback]

 

Jeg har ikke sjangs til å bli sånn, selv om jeg trener. Jeg har rett og slett ikke kroppsbygningen til det. Hva faen skal jeg gjøre da?

7450889[/snapback]

Du kan jo nesten bli sån, alle kan få bra med muskler selv om hvordan kroppsbygning du har. Men kan hende du ikke kan få brede skuldere, firkantette bryst osv men muskler det kan vel alle få.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Trene? ;)

7450811[/snapback]

 

Jeg har ikke sjangs til å bli sånn, selv om jeg trener. Jeg har rett og slett ikke kroppsbygningen til det. Hva faen skal jeg gjøre da?

7450889[/snapback]

Ha! dummeste jeg har hørt.

Kansje du må slutte å gjemme deg bak unnskyldninger, og ta deg selv i nakken.

Lenke til kommentar
Trene? ;)

7450811[/snapback]

 

Jeg har ikke sjangs til å bli sånn, selv om jeg trener. Jeg har rett og slett ikke kroppsbygningen til det. Hva faen skal jeg gjøre da?

7450889[/snapback]

Ha! dummeste jeg har hørt.

Kansje du må slutte å gjemme deg bak unnskyldninger, og ta deg selv i nakken.

7450996[/snapback]

 

 

Jeg kan bli sterk, men det hjelper lite når musklene jeg "flexer" er tynne som et helvete.

 

 

Dessuten får jeg mye trening på jobb. Jeg bærer lys og lydutstyr, trosser, ruller flighter etc. Det er ganske tungt, men jeg har ikke sett noen forskjell.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Jeg kan bli sterk, men det hjelper lite når musklene jeg "flexer" er tynne som et helvete.

 

 

Dessuten får jeg mye trening på jobb. Jeg bærer lys og lydutstyr, trosser, ruller flighter etc. Det er ganske tungt, men jeg har ikke sett noen forskjell.

7451120[/snapback]

Musklene du flexer blir ikke tynne når du får lagt på deg masse og fett, alle kan få fine muskler.

 

Å løfte lydutstyr osv bygger ikke så mye muskler, men det gjør det jo litt sterkere.

 

Konklusjon: Alle kan få fin kropp, men hvordan "form" du får på musklene bestemmer hovedsakelig genene dine.

Lenke til kommentar
Jeg kan bli sterk, men det hjelper lite når musklene jeg "flexer" er tynne som et helvete.

 

 

Dessuten får jeg mye trening på jobb. Jeg bærer lys og lydutstyr, trosser, ruller flighter etc. Det er ganske tungt, men jeg har ikke sett noen forskjell.

7451120[/snapback]

Musklene du flexer blir ikke tynne når du får lagt på deg masse og fett, alle kan få fine muskler.

 

Å løfte lydutstyr osv bygger ikke så mye muskler, men det gjør det jo litt sterkere.

 

Konklusjon: Alle kan få fin kropp, men hvordan "form" du får på musklene bestemmer hovedsakelig genene dine.

7451309[/snapback]

 

Jeg får prøve å begynne å trene da. Har hatt lyst på bedre kropp, men ble fortalt at jeg ikke hadde kroppsbygningen til å forbedre den.

Lenke til kommentar
Ikke mye pent med så mye muskler. Halvparten kunne vært mer enn godt nok. :yes:

7451799[/snapback]

Ja, det er sant. Det var bare en slags pekepinn på at hvem som helst med stål-vilje kan bygge opp kroppen sin.

 

Når det er sagt, så tror jeg at man drar flere damer med halvparten eller mindre av det han der fyren hadde. Men skal man imponere jenter, så kanskje det hadde funket bedre eller.no.

 

Monster store muskler er rett og slett ikke fint. Det kan gi en god følelse å besitte dem, men det er alt. Tror ikke det drar så mye damer.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...