Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Favoritt kroppsdel på dama/typen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Closest ill ever get probally  :roll:

 

Hey...ingenting å klage på det der! :thumbup: Her snakker vi normal, fin, akkurat passe kropp. Alt for mye muskler blir bare turn of og ekkelt. Men er man normalt godt trent, har sånn passe med muskler, og generelt tar litt vare på seg selv så sier jeg bare "snakker vi lunch eller?" :cool: Heheh. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Alt, men liker mest hendene, øynene og magen.

 

 

Generelt hos gutter er det heitest med fine hender og legger.

7442235[/snapback]

Flott, der røk den. Jeg eier ikke fine hender, har arr både her og der.

7451917[/snapback]

 

Når jeg sier at jeg er fasinert av hender, og at de skal være fine, så betyr ikke det at de skal være babyglatte osv osv.

Det kan være forskjellig hva jeg faktisk liker.

Faller lett for store hender, da. Og om du har arr har det ingenting å si. Bare viser at du er litt mandig ;):p Hehe, jeg har absolutt ikke noe imot arrete hender :wee:

Lenke til kommentar
Alt, men liker mest hendene, øynene og magen.

 

 

Generelt hos gutter er det heitest med fine hender og legger.

7442235[/snapback]

Flott, der røk den. Jeg eier ikke fine hender, har arr både her og der.

7451917[/snapback]

 

Når jeg sier at jeg er fasinert av hender, og at de skal være fine, så betyr ikke det at de skal være babyglatte osv osv.

Det kan være forskjellig hva jeg faktisk liker.

Faller lett for store hender, da. Og om du har arr har det ingenting å si. Bare viser at du er litt mandig ;):p Hehe, jeg har absolutt ikke noe imot arrete hender :wee:

7581221[/snapback]

 

Så lenge neglene er rene så spiller det ingen rolle hvordan formen på hendene er

Lenke til kommentar

Favorittdel, hmm. vanskelig. Jeg liker stort sett alle deler. En del for hver anledning. Når jeg vil se film og ha henne i armkroken, er hodet hennes den deiligste kroppsdelen. Det er også deilig med fotkjæling (hun brukte å massere føttene mine også, det var så varmt og deilig) :love: , når hun kjæler min fot med hennes fot, lol. Under samleie er det rompa og puppene og munnen som er favorittdelene.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Jeg ville vel sakt rompa helt klart :dribble: men også pene øyne og et fint smil da faller jeg pladask... :)

Men også det Databamse snakket om når man ser film, bare det og holde din kjære i armkroken, da er hodet hennes den deiligste kroppsdelen...

 

 

Men når vi snakker om oss gutta og det å trene for å få store eller synlige muskler, så har så klart gener noe og si, men ikke alt...

En kammerat av meg, han var tynn som bare det og med små armer, han var rett og slett en pingle, han hadde ikke gener for å bygge trudde jeg men, nå har han tren i 2 år og er stor som bare det, han har store armer og brede skuldre osv så alt er mulig hvis man er villig til å trene, men som jeg sa gener har noe og si, jeg har gener for å få store muskler fort, og jeg begyner å bli like stor som kammeraten min nå etter ca 1 år... han løfter mye mer enn meg enda, men jeg har større over armer enn kammeraten min, men dette har med genene mine å gjøre... så ikke fortvil alle kan få større muskler eller mer markerte muskler hvis de går inn for det... :)

Så ikke gi opp... alt er mulig... :D

 

Men så er det sånn at hvis meste parten av jentene her som det virker liker hender, så bruk hansker, man får ganske gråve hender av å trene mye, og blodårene på hendene blir mer tydlige etter hvert... jeg har i hvertfall fått det...

Endret av heartbreak
Lenke til kommentar
Men så er det sånn at hvis meste parten av jentene her som det virker liker hender, så bruk hansker, man får ganske gråve hender av å trene mye, og blodårene på hendene blir mer tydlige etter hvert... jeg har i hvertfall fått det...

7581491[/snapback]

De jentene jeg har pratet med vil ha grove hender og mer tydelige blodårer, det er maskulint. Mente du at man får det med hansker, eller uten hansker?

 

For meg personlig er det først ansiktet, før noe annet. For et år siden var jeg forelsket i et par utrolig pene øyne, og dermed også resten av jenta.

 

Når det gjelder kroppen, er både rompe, med tilhørende korsrygg, og legger noe jeg ser på.

Lenke til kommentar
Men så er det sånn at hvis meste parten av jentene her som det virker liker hender, så bruk hansker, man får ganske gråve hender av å trene mye, og blodårene på hendene blir mer tydlige etter hvert... jeg har i hvertfall fått det...

7581491[/snapback]

De jentene jeg har pratet med vil ha grove hender og mer tydelige blodårer, det er maskulint. Mente du at man får det med hansker, eller uten hansker?

 

For meg personlig er det først ansiktet, før noe annet. For et år siden var jeg forelsket i et par utrolig pene øyne, og dermed også resten av jenta.

 

Når det gjelder kroppen, er både rompe, med tilhørende korsrygg, og legger noe jeg ser på.

7582000[/snapback]

 

Jeg mener hvis du ikke bruker hansker får du gråve hender og man vil få mer markerte blodårer men det tar endel tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...