Bimmelom Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Hei. Jeg er på jakt etter en ny PVP server. Men usikker på hvilken. Jeg vil til en server hvor folk har kommet langt i end game instancer. Er en Dwarf priest med 8/8 T2, så tror ikke guild vil være noe problem. MEN, hvilken server ? Har tenkt litt på Boulderfist men andre forslag ?
greiven Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Shadow Moon er jo heller ikke så værst. 3 Guilder som har tatt C'Thun, og noen av de har stor prieste-problem. Men det er liksom 5-topp guilder. Hvis du drar på SM og skjekker, Niflheim(Bare for svensker, norkser, dansker), Sinners Syndicate, Nal Ra, Sublime(Bare for svensker, norsker, dansker), Interaction. Og ja, glemte en til : Russian Front xD
saimon Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hei. Jeg er på jakt etter en ny PVP server. Men usikker på hvilken. Jeg vil til en server hvor folk har kommet langt i end game instancer. Er en Dwarf priest med 8/8 T2, så tror ikke guild vil være noe problem. MEN, hvilken server ? Har tenkt litt på Boulderfist men andre forslag ? 6933463[/snapback] på Deathwing er det kjempe mange skandinavere... digg server=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå