Gå til innhold

Hvilken gaming mus er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva gaming mus è  best

6927025[/snapback]

varier jo det da. spørs hvilken som du liker best selv. jeg har en logitech mx518 som jeg synes er meget bra til spilling. kan anbefale den :)

Skrevet

Jeg liker godt Razor Diamondback. Sitter godt i handa, kanskje litt liten, men passer meg godt^^

Den er utrolig rask, kanskje litt for rask, men det kan stilles med "on the fly" sensivity mens du er ingame. (du holder inn en knapp samtidig som du scroller)

Og er ikke denne i feil forum??

Skrevet

Hvilken gaming-mus er best, mener du?

Etter min mening er det MS IE 3.0 / Logitexh MX518. Fatter ikke hvorfor Razer Diamondback har fått så mye skryt, det eneste positive med den må være god oppløsning på den tiden den ble lansert. Passform og knapper er elendige.

Skrevet

Etter min mening er det MS IE 3.0 / Logitexh MX518. Fatter ikke hvorfor Razer Diamondback har fått så mye skryt, det eneste positive med den må være god oppløsning på den tiden den ble lansert. Passform og knapper er elendige.

6927827[/snapback]

Disagree, spørs hva slags form hendene dine har. Mine, som er middels store og smidige, om jeg kan kalle dem det, passer den perfect til.

Du kan ikke sammenligne Mx og Razer. Razer er litt tilvenning, ok, men når du først finner måten og holde den på, hvor deilig er den ikke da?

(Har begge så ikke kom med at, "Du har ikke prøvd den! Nubnubnub!")

Menmen, hver sin smak.

Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg elsker min egen Logitech G7 :) Den er lik som G5, men er trådløs med batteridrift. Det følger med to batterier så du altid har et som er ladet. Den trekker mye strøm, men fungerer utmerket.

Skrevet

6927827[/snapback]

Disagree, spørs hva slags form hendene dine har. Mine, som er middels store og smidige, om jeg kan kalle dem det, passer den perfect til.

Du kan ikke sammenligne Mx og Razer. Razer er litt tilvenning, ok, men når du først finner måten og holde den på, hvor deilig er den ikke da?

Menmen, hver sin smak.

6928952[/snapback]

Hehe, utrolig nok har jeg brukt Razor i ca. 1.5 år nå, så har absolutt brukt så mye tid "tilvenningen" burde trenge. Jeg har normalt/litt store hender, og føler fortsatt at det er for langt frem til knappene på den. Synes heller ikke hånda kommer høyt nok opp så den får "hvilt", så hele underarmen står i spenn når jeg bruker den. MS/MX lar hånda være i en mer naturlig hvilestilling enn Razor sin utstrekte. Knappene på høyre side av musa er jo en historie for seg selv, noe av det mest upraktiske jeg har vært borti. Håper de er laget med tanke på venstrehendte.

Nå har den heldigvis begynt å få utslitte knapper, så på meg blir det enten en ny MS IE 3.0, eller den nye MS-musa som kommer snart.

Skrevet

6927827[/snapback]

Menmen, hver sin smak.

6928952[/snapback]

Hehe, utrolig nok har jeg brukt Razor i ca. 1.5 år nå, så har absolutt brukt så mye tid "tilvenningen" burde trenge. Jeg har normalt/litt store hender, og føler fortsatt at det er for langt frem til knappene på den. Synes heller ikke hånda kommer høyt nok opp så den får "hvilt", så hele underarmen står i spenn når jeg bruker den. MS/MX lar hånda være i en mer naturlig hvilestilling enn Razor sin utstrekte. Knappene på høyre side av musa er jo en historie for seg selv, noe av det mest upraktiske jeg har vært borti. Håper de er laget med tanke på venstrehendte.

Nå har den heldigvis begynt å få utslitte knapper, så på meg blir det enten en ny MS IE 3.0, eller den nye MS-musa som kommer snart.

6929432[/snapback]

W00t? Når ikke frem til knappene? Hehe, da har du jævla små hender, for uansett hvor du trykker på knappene (som dekker ca halve musa) så funkder det fint for meg.

Hvile, tja må vel si meg enig i den, har selv et høyt bord så arma ligger/støtter akkurat perfekt.

Knappene på høyresida :nei:

De på venstre du kan styre på tommelen derimot:D

Menmen, som sagt, hver sin smak :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...