Gå til innhold

Ny gameplay motorstorm-trailer


ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såg utruleg bra ut.

Men eg meinar at det er eit godt stykke igjen til E3 2005 traileren.

 

Men ja, det var utruleg tøft - og det visuelle var top shelf.

 

Edit: stor takk til dei som kan tipsa meg om tittel på songen som blir spelt i traileren :)

6913210[/snapback]

 

Det er pendulum - Slam. Anbefaler hele albumet deres som heter Hold Your Colour.

 

 

Ontopic, PLAGSOM motorlyd når siden loades.. Venter på fullstendig load av traileren nå.

Lenke til kommentar

Det er godt vi har avanore og Shredlord som veit å diske opp med godsaker!

 

*se*

 

EDIT: OKei det var da den mest irriterend eog jævlige loade lyden eg har vert borti. OM eg har fått varig skade i øret no så ligger du dårlig ann Shred :p

 

*ser sjokkskadet ut*

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dette er ikkje heilt MIN type bilmorro .. men det er eitelleranna som virker "litt bedre" med dette enn med det meste anna eg har sett... (fysikk? vanskelig å sette fingeren på... finnes mange bilgames med sinnsjuk grafikk.. men dette... ser litt barskt ut)

 

 

Berre trykk på stopp, så lar du den laste seg ferdig før du ser :) .

6913346[/snapback]

 

Sagt det før, eg satt å koste med med RO på full volum i klokkene. Disse hang på ved start av galskapen :wee:

 

EDIT: Og det var heilt feil sammenheng ja....

6913350[/snapback]

Lenke til kommentar
Ser bra ut og det ser ingame ut, men jeg har totalt sluttet å tro på trailere osv og velger å ikke gjøre meg opp en mening anngående grafikken før jeg personlig har spilt  spillet :p

6913382[/snapback]

Syns også det ser bra ut, både grafikk, action og alt. Men som du sier må en jo ta alt med en klype salt. Traileren er jo pakket med action fra ende til annen, med et mylder av biler, trailere, motorsykler og firhjulinger side om side. Er sjeldent det er så mange biler konsentrert på et så lite område over lengre tid i bilspill.

Men trailere lages jo for å reklamere, og denne gjør jo jobben ganske så bra :)

Lenke til kommentar
Ser bra ut og det ser ingame ut, men jeg har totalt sluttet å tro på trailere osv og velger å ikke gjøre meg opp en mening anngående grafikken før jeg personlig har spilt  spillet :p

6913382[/snapback]

Syns også det ser bra ut, både grafikk, action og alt. Men som du sier må en jo ta alt med en klype salt. Traileren er jo pakket med action fra ende til annen, med et mylder av biler, trailere, motorsykler og firhjulinger side om side. Er sjeldent det er så mange biler konsentrert på et så lite område over lengre tid i bilspill.

Men trailere lages jo for å reklamere, og denne gjør jo jobben ganske så bra :)

6913397[/snapback]

Trailere er skjeldent 100% gameplay fra samme plassen. Det er som en filmtrailer. Spekket med det beste og største.

 

Men ser jo bra ut dette.

Lenke til kommentar
hvor står det at det er gameplay?

 

 

Måten kamera flytter på seg ser mer ut som en ingame reply

Altså. Det er jo ein trailer med både gameplay og litt andre kameravinkler, som speltrailere flest. ;) Men grafikken er heilt lik både utanfor og inni "cockpiten". På meg verkar det som om du kjem til å nekte for at spelet ser bra ut uansett kor bra det er.

(Og det ser jævlig bra ut. :cool: )

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...