Gå til innhold

Ny gameplay motorstorm-trailer


ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser moro ut ja, spesielt den siste videoen synes jeg. Fartsfølelsen var som nevnt jobbet med, og jeg kan tenke meg at å spille dette online vil være kjempegøy. Er vel ikke så mye revolusjonerende nytt med dette spillet, men slik jeg ser det har de tatt tak i de fleste relevante punktene i spill som minner og forbedret dette. Jeg gleder meg hvertfall til å prøve dette når jeg endelig klarer å få kloa i en PS3,hehe. :)

Lenke til kommentar
Det ser moro ut ja, spesielt den siste videoen synes jeg. Fartsfølelsen var som nevnt jobbet med, og jeg kan tenke meg at å spille dette online vil være kjempegøy. Er vel ikke så mye revolusjonerende nytt med dette spillet, men slik jeg ser det har de tatt tak i de fleste relevante punktene i spill som minner og forbedret dette. Jeg gleder meg hvertfall til å prøve dette når jeg endelig klarer å få kloa i en PS3,hehe.  :)

6931397[/snapback]

 

Som jeg har påpekt,fartsfølelsen virker uendret når man sammenligner E3 videoen med TGS videoen..

Lenke til kommentar
Jeg synes at Motorstorm er fryktelig oppskrytt. Hva er det som er imponerende? Gjørmefysikken? At sporene som bilene lager fortsetter å være der? Legger dere merke til sånt når dere sitter og spiller?

6931044[/snapback]

 

 

Vel om du tar av deg fanboybrillene og bruker normale briller, så ser du nok det alle andre ser. :D

6936197[/snapback]

 

Det er relativt mye mer enn gjørme som ser bra ut på de videoene som er vist...

Fysikken, mulighetene, flere typer kjøretøy, grafikken og omgivelsene for å nevne noe...

Lenke til kommentar
Jeg synes at Motorstorm er fryktelig oppskrytt. Hva er det som er imponerende? Gjørmefysikken? At sporene som bilene lager fortsetter å være der? Legger dere merke til sånt når dere sitter og spiller?

6931044[/snapback]

 

 

Vel om du tar av deg fanboybrillene og bruker normale briller, så ser du nok det alle andre ser. :D

6936197[/snapback]

 

Fanboybrillene faktisk... For hvilken konsoll da mener du?

Jeg er bare ikke imponert over spillet, ser middelmodig ut synes jeg.

Har full forståeles at andre har andre meninger :)

Lenke til kommentar
istedenfor og bare si det er middelmådig kansje du kan forklare KVIFOR du synes det ser middelmådig ut..

6940097[/snapback]

 

Selvsagt. Det virker som om utviklerne av dette spillet har satset mest på grafikk og lagt gameplay litt i bakgrunnen. Fartsfølelsen er blant annet fraværende. Dessuten er denne typen desert rally en sjanger som ikke tiltrekker meg noe særlig.

 

For all del, spillet er sikkert fra helt objektivt sett, men min subjektive mening er at Motorstorm er oppskrytt. Tror ikke det er dette spillet man tenker tilbake på når man sier PS3 om noen år.

 

Det er flott at noen tar seg tid til å vise hva PS3 er i stand til, men jeg håper at man kan utnytte det i litt mere spennende spill i fremtiden.

 

Kall meg gjerne fanboy, men det blir feil da jeg ikke foretrekker noen av konsollene enda. Jeg vil ha alle for å sikre meg alle de beste spillopplevelsene i årene som kommer på konsoll.

Lenke til kommentar

delvis enig der..

 

farts følelsen er fraværende til det grader..dette er no IGN reportene og har påpekt..

 

Our only concern with the game in its current form is that it runs quite slowly, not necessarily with regards to frame rate, but speed. It sort of feels like the game is inherently faster, but that it's running in slow motion for some reason. As it is, the game feels sluggish and fairly underwhelming, simply because it should be faster. If the speed increases, its enjoyment level will as well at an exponential rate.

 

når det gjelder gameplayen så ska fysikken vere knall i dette spillet i tilleg til online opplevelsen..tenk deg du og en kompis på hver deres crosser mens det andre online spillerene prøver og presse dere ut i et kaos med bildeler, dekk og røyk og gjørme..

 

har all tro på att det kan bli bra..men opp til evolution og ordne den farstfølelsen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...