Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Bonus for å sitere Tom Morrelo's "The Nightwatchman"-prosjekt, selv om jeg ikke har noe spesiellt forhold til denne. Helt ok sitat. 7/10.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GangsterPanda starter med et ganske morsomt mac-sitat, og følger opp med en link til en blogger som synes spill ser for ekte og lite fargerike ut. Ganske grei hele greia, er veldig enig med linken og sitatet ligger det vel et gram eller to med sannhet i.

8+/10 :)

Skrevet (endret)

Edge:

Et sitat som ikke gir meg noe som helst av en person jeg aldri har hørt om (sikkert bare jeg :p). Men det er midtstilt, og har i tillegg ikke den vanlige fargen.

3/10

Endret av Are..........
Skrevet

Are........:

Det ble veldig rotete med forskjellige farger og et oppsett som ikke ehnger ihop. Det øverste sitatet var dog ganske artig, men fiks litt på oppsettet og fargebruken :)

3/10

Skrevet (endret)

samebror

Merkelig men vittig utsagn. Aldri hørt det før, det er et pluss.

7/10

Endret av Sadfez
Skrevet

Sadfez

Helt standard signatur. Fint at du har midtstillt det. Dete r et slags dikt på engelsk, jeg forsto det sånn halvveis. Gir meg følelsen av at det handler om noe religiøst med en mesias elns.

8/10

Skrevet (endret)

Addan:

Musikk! (+)

Dessverre ikke min type musikk. Altså vil jeg gi 2/10, men en person med omtrent lik smak som deg nok ville gitt 10/10.

Endret av Faces Down
Skrevet

Håvard

Et flott dikt av forfattergeniet Hallstein Bronskimlet fra Flåklypa-universet. Har hatt mang en god stund med Flåklypa Grand Prix på skjermen, og denne teksten bringer tilbake gode minner.

7/10

Skrevet

Shadowlands

Mange fine og nødvendige linker også er det veldig ryddig og oversiktlig.

Får litt trekk for at det er noe som er skrevet med fet skrift

8/10

Skrevet

samebror

Et sitat på engelsk. Siden jeg ikke aner hvem captain Basch eller Ondores er, blir det veldig lite meningsfullt/morsomt for min del.

3/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...