Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CypheroN:

YMDb and some broads name (I presume?)

Not much to say about it. Looks kinda boring with it's standard blue color and no formatting whatsoever.

Vurdering: 2/10

Skrevet

Lakus:

Godt gjennomført og ryddig signatur. Bra med et ¤ tegn for å skille mellom linkene. Samtidig er det i en annen farge som gjør det hele litt mer spennende å se på. Selve innholdet er forsåvidt greit. Link til personlig blogg er bra. Er ikke så mye inn i spillverdenen så jeg fant ikke de to ander linkene på første linje så særlig interessant. Linkene på andre linje viser hva du er interessert i og det er bra!

Vurdering: 8/10

Skrevet

Movieheart

du er glad i film, og du viser det. du har link til din filmblogg. synes det er en bra signatur. forteller en del av deg selv.

8,5\10

Skrevet
Heroes.

Kult sitat, kanskje litt kjedelig farge, men alikevel bedre det, enn skrikende rosa farge. :p Morsomt sitat, men en liten skriveleif. :)

4/10

åssen er det egentlig staves? litt usikker på det.. PS, det er jeg som fant ordtaket på viss det betyr noe;)

Skrevet

Heroes

Morsomt sitat og fin font. Jeg liker dog ikke rosa/lilla farge og i mine øyne ville et hakk mindre i skriftstørrelse gjort seg bedre.

6/10

Skrevet (endret)

:---)(% eller hva det en var:

Du har tre linker til sider som interesserer deg. Her finner jeg bland annet twofifty(250) som også veldig mange andre film-folk her på forumet linker til. Du forteller også om at du formely was known as Tomat-ulf.

En helt grei signatur :)7/10

Endret av Addan
Skrevet

Addan

Grei signatur det der. Fire oversiktelige linker, men jeg må si at det bare var den siste som egentlig interesserte meg. 6/10

:---)(% eller hva det en var:

Problemer med å skrive nicket? :D

Skrevet

Glimti:

En ganske så kjedelig signatur. Standard farger er fy fy (eller veldig kjedelig). Innholdet er for så vidt greit, det sier litt om hvilke synspunkter du har, men i lengden er det ikke så veldig spennende.

Vurdering: 3/10

Skrevet

Movieheart

Fin, oversiktlig signatur.

Fargevalget står i stil med avataren også.

Innholdet synes jeg ikke var så veldig nyttig, men linker til dine egenproduserte ting er fint. :)

8/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...