Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mottatt nytt modem fra NGT. Hvorfor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, kan bli problemer med å beholde det gamle modemet. Vist NGT flytter deg over på en annen posisjon siden de holder på å fase ut eller bytte ut gamelt utstyr kan du risikere å bli uten nett vist du ikke bytter modem.

 

Har også plager med det nye modemet fra speedtuch. Skjønner ikke hva NGT gjør med disse! Funker finfint hos telenor med 546 modem, men NGT sitt 585i er håpløst!

Lenke til kommentar
Vel, kan bli problemer med å beholde det gamle modemet. Vist NGT flytter deg over på en annen posisjon siden de holder på å fase ut eller bytte ut gamelt utstyr kan du risikere å bli uten nett vist du ikke bytter modem.

 

Har også plager med det nye modemet fra speedtuch. Skjønner ikke hva NGT gjør med disse! Funker finfint hos telenor med 546 modem, men NGT sitt 585i er håpløst!

6913836[/snapback]

 

Hvilke problemer har du med 585i ?

Lenke til kommentar
Hvilke problemer har du med 585i ?

6914281[/snapback]

Har hatt problemer med å sette serveren i DMZ, og problemer med åpning av pårt 80, 22 og 25.

Kan være jeg som er dum, men hadde også problemer med å legge innloggingspassord på denne også. (Klarte å låse meg selv ute fra admin kontoen når jeg prøvde å lage en brukerkonto.......)

Eller så låser den seg lit til tid til annen, men virker som om den har gått av seg dette problemet.

Lenke til kommentar
Kan være mange grunner:

-omlegging til ny sentral

-ombygging av sentral

-utfasing av netopia 3351.

 

Er forresten et sant helvete å confe 546i v6 til å NAT'e port 80.. Grrrr

6908150[/snapback]

 

Gå til www.speedtouch.nl, så legger du in fimware verson 6.x.x.x, da får du portet port 80 å det fungerer :) ikke no problem :)

Lenke til kommentar
Kan være mange grunner:

-omlegging til ny sentral

-ombygging av sentral

-utfasing av netopia 3351.

 

Er forresten et sant helvete å confe 546i v6 til å NAT'e port 80.. Grrrr

6908150[/snapback]

 

Gå til www.speedtouch.nl, så legger du in fimware verson 6.x.x.x, da får du portet port 80 å det fungerer :) ikke no problem :)

6914832[/snapback]

Funker det fint å skifte firmware 585i også? Skulle gjerne fått meg en versjon som ikke er full av bug og NGT dritt.

Lenke til kommentar

Dette er ren gjetting, men tipper NGT oppgraderer sentralen din med nytt utstyr, og i den forbindelse faser de ut PPPoA. Vet ikke om 3351 routeren til NGT kan settes opp med pppoe, men 4542 kan man med litt manuell knoting, få til å spille med pppoe. Siden det ikke ligger noe automatikk i dette, og at de trolig vil ha kundebasen sin over på ADSL2+ kompatibelt utstyr, tipper jeg de forsøker å fjerne så mye gammelt utstyr fra markedet som mulig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...