Gå til innhold

Syns du homofile har rett til barn?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner faktisk en som har vokst opp med homsefedre og lesbemamma.

 

Han fyren manglet litt for mye i hue ja.

7603280[/snapback]

Og ut fra dette ene eksemplet konkluderer du med at alle blir sånn? Kjenner du ikke noen som vokste opp med heterofile foreldre som "mangler litt for mye i hue"?

7603313[/snapback]

 

Nei

 

Hvis vi tar med folk med utenlandske foreldre, så ja.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner faktisk en som har vokst opp med homsefedre og lesbemamma.

 

Han fyren manglet litt for mye i hue ja.

7603280[/snapback]

Og ut fra dette ene eksemplet konkluderer du med at alle blir sånn? Kjenner du ikke noen som vokste opp med heterofile foreldre som "mangler litt for mye i hue"?

7603313[/snapback]

 

Nei

 

Hvis vi tar med folk med utenlandske foreldre, så ja.

7603342[/snapback]

 

Hmm, håper virkelig at du forstår at det ikke beviser noe. Vet om temmelig mange som burde hatt litt mer mellom ørene. Og for ordens skyld, de fleste har 2 hetrofile norske foreldre.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner faktisk en som har vokst opp med homsefedre og lesbemamma.

 

Han fyren manglet litt for mye i hue ja.

7603280[/snapback]

Og ut fra dette ene eksemplet konkluderer du med at alle blir sånn? Kjenner du ikke noen som vokste opp med heterofile foreldre som "mangler litt for mye i hue"?

7603313[/snapback]

 

Nei

 

Hvis vi tar med folk med utenlandske foreldre, så ja.

7603342[/snapback]

 

Hmm, håper virkelig at du forstår at det ikke beviser noe. Vet om temmelig mange som burde hatt litt mer mellom ørene. Og for ordens skyld, de fleste har 2 hetrofile norske foreldre.

7603510[/snapback]

 

Ikke der jeg bor.

Lenke til kommentar
Ikke der du bor hva? Få dumme folk med hetrofile norske foreldre? Så kommer det jo an på hva du definerer som dum da. Og for å si det slik, sånn som du slenger rundt deg i den andre homo-tråden, så begynner jeg å tvile på om ditt syn på dette ikke er heeeelt til å stole på...

7603582[/snapback]

 

Mente at det ikke er så mange norske foreldre der jeg bor....

 

Macho homser bør nektes barn, andre bør ikke.

Hvis homseparet viser at de kan oppdra barnet henholdsvis som vanlige foreldre så ser til og med jeg ikke det veldig gale(litt galt da, men det går=).

Lenke til kommentar

Her må vi veie opp litt:

 

Hva er verst av at:

A:En homofil person vet helt fra han oppdager sin seksualitet at han adri får gleden av å oppdra, hjelpe og se utviklingen av et barn.

 

B: Et barn som gjerne lever under særdeles dårlige omstendigheter kan være uheldig å komme i en situasjon der andre, ubetydelige og trangsynte personer vil gjøre narr av ham.

 

Når jeg sier dette vet jeg ikke en gang i hvilken stor grad mobbing for ting som dette praktiseres.

Lenke til kommentar

Et ganske aktuelt tema, jeg har ikke noe imot at homser/leseber får adoptere unger. Har de nok penger, så kan de dra til ett annet land enn norge å få adoptert unge(r.) uansett.

 

Det at de mobbes på skolen er ett ikke argument, hvis det er ett problem, så er det i såffall ett samfunnsproblem. Det er ikke ett argument som burde tas til betraktning når det skal vurderes om to voksne personer skal få lov til å adoptere eller ikke.

 

Ellers, så har det jo blitt gjort før at ett lesbisk og ett homofilt par har "slått seg ihop" der homoene har donert sperm og lesbene født 2 unger. Der homoene har tatt vare på den ene og lesbene den andre.

 

Jeg synes nå det største kontroverset er at "normale" folk tilnærmet må være narkoman for at de ikke skal få ha unger. Men fordi du har feil legning, så skal du ikke få adoptere. Selv om du ellers er en fin fyr/dame i ett stabilt forhold.

Lenke til kommentar

Et homofilt parr burde ha like mye rett som å adobtere som andre hetro parr.

 

Etter det du mener, Storleer, burde hetro parr som har skade i penisen eller testiklene ikke få lov til å adobtere. Mennesker er mennesker og alle burde ha de samme rettighetene enten de er homo, hetro eller sammen med søsken/søskenbarn. Det er sikkert noen unntak hvis man er hjerneskada, menmen... det er min mening :).

Lenke til kommentar
Hvis homofile ikke kan adoptere blir de gjort forskjell på, rate? Og hvis Norge skal kalle seg et fritt land der alle har like rettigheter, wich we do, bør de også få adoptere barn.

7608455[/snapback]

Hverken heterofile eller homofile har rett til å få barn. Å få barn er et privilegie, ikke en rettighet. Adopsjon skal foregå på barnets premisser, ikke fordi noen har rett til barnet.

 

Adopsjon for homofile handler ikke om homofiles rettigheter.

 

Les første side i tråden for utdyping.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Hvis homofile ikke kan adoptere blir de gjort forskjell på, rate? Og hvis Norge skal kalle seg et fritt land der alle har like rettigheter, wich we do, bør de også få adoptere barn.

7608455[/snapback]

Hverken heterofile eller homofile har rett til å få barn. Å få barn er et privilegie, ikke en rettighet. Adopsjon skal foregå på barnets premisser, ikke fordi noen har rett til barnet.

 

Adopsjon for homofile handler ikke om homofiles rettigheter.

 

Les første side i tråden for utdyping.

7608668[/snapback]

Å adoptere et barn er en rettighet, eller som liker å kalle det, "et privilegie", som homofile ikke har. Akkurat som å si hva vi mener, må vi ikke si hva vi mener, men vi har rett til det. Vi kan som sagt ikke kalle oss land der alle er likeverdige og har like rettigheter (eller privilegier) før alle har de like rettighetene/privilegiene.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på en rettighet og et privilegie. En rettighet er noe man har krav på. Et privilegie er en mulig man får. Ikke bland disse sammen.

 

Adopsjon skal skje på barnas premisser. Ikke som et resultat av kamp for homofiles rettigheter.

 

Om homofile skal få adoptere er ikke et spørsmål om homofiles rettigheter i det hele tatt. Det er utelukkende et spørsmål om barns rettigheter og velvære.

Lenke til kommentar
synest ikke homofile/lesber burde kunne få ha barn nei... barna kommer jo også til å bli mobbet på skolen osv osv..

7604269[/snapback]

 

Så du mener mobberne burde kunne bestemme hva slags foreldre barna skal ha? Helst heterofile, fordi da blir de ikke mobbet? :ermm:

Okay, først og fremst så burde det ikke være noen lov på at barna burde ha heterofile eller homofile foreldre, der begge foreldrene ville gjort en like god jobb. Det er mobberne problemet ligger hos, det er de som trengs å bli rettet på. Ikke mobbeofrene.

Endret av PureJoy
Lenke til kommentar
synest ikke homofile/lesber burde kunne få ha barn nei... barna kommer jo også til å bli mobbet på skolen osv osv..

7604269[/snapback]

 

Så du mener mobberne burde kunne bestemme hva slags foreldre barna skal ha? Helst heterofile, fordi da blir de ikke mobbet? :ermm:

Okay, først og fremst så er burde barn ha hva slags foreldre de enn vil. Det er mobberne problemet ligger hos, det er de som trengs å bli rette på. Ikke mobbeofrene.

7609614[/snapback]

 

Neida, mobbing ligger i menneskets natur, og den er menneskets natur vi må rette oss etter. Hvorfor prøve å forandre på 100 stykker når vi bare kunne puttet en i en annen familie?

 

Uansett hva mobberne hadde blitt fortalt, tror du de ville sluttet?

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...