Gå til innhold

Ninja Gaiden til Ps3 (Update, TGS-trailer!)!


ShredLord

Anbefalte innlegg

Endeleg kjem eit av spela eg syns ser verekleg interessante ut frå X Box til ein konsoll eg skal ha. :)

Grafikken blir sjølvsagt ein heilt anna, med ny spelmotor osv. I tillegg til at du skal kunne spele med Rachel (kven no det måtte vere).

 

http://www.ps3land.com/article-718.php

 

"All the rumors circling Ninja Gaiden and if it was coming to the PS3 have now been proven true.

 

In the latest issue of Famitsu, Team Ninja announced that they will be bringing Ninja Gaiden to the PS3, not as a sequel, but a complete remake of the original Xbox version.

 

Team Ninja discussed how they would be revamping everything from the graphics of character models and enviroments to the cinematics and animations. They also mentioned that there would be a new playable character named Racheal.

 

IGN reports that the development of the Ninja Gaiden title is only at 25%% and that there has been no announcement of a launch date. On another key note, nothing was said of a Xbox 360 version of the game or a sequel to the series.

 

Hopefully we get more from Team Ninja at the Tokyo Game Show which starts September 22nd."

 

 

Update:

Trailer frå TGS!

http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13282

 

Verker veldig tøft, sjølv om det var litt vanskeleg å få med seg historia frå dette her. ;) Grafikken er som forventa ganske vakker.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ninja Gaiden til Xbox er et av tidenes beste spill og kanskje det beste konsollspillet jeg har spilt. Vanvittig vanskelig dog. Mer Ninja Gaiden er bra. Litt usikker på om jeg skal ha denne versjonen her. Kommer an på hvor mye nytt det er. Rachel har jeg ingen interesse av å spille som, jeg må jo være en ninja :)

 

Har en følelse av at Ninja Gaiden 2 blir offentliggjort på TGS eller X'06. Skal visst ikke bli X360 ekslusivt denne gangen, bare "timed exclusive" ifølge ryktene....

Lenke til kommentar

Leste dette tidligere i dag, kjempe nyhet for fremtidige PS3 eiere, men å si at ett nytt Ninja Gaiden spill IKKE kommer på 360 er bare idiotisk!

 

From IGN:

 

IGN: Looking into the future, does Team Ninja have plans to develop PlayStation 3 games? And will there be any announcements of said games at TGS?

 

Tomonobu Itagaki: Yeah, we have seen the PlayStation 3 hardware and we're studying it. We're messing around with it right now. I think it's a good machine. But I think the most important thing is for people to have good games that they want to play on good hardware, so if there is a demand for it, we may follow that path some time in the future. Obviously, we are big supporters of the Xbox platform. There are a lot of fans of the Xbox that support us and are with us because of that, so I just want everyone to know that we are going to continue bringing out the newest releases on the Xbox platform before they're on other systems.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det mest logiske å tolke ut av dette er Team Ninja går multiplattform og da er vel det mest logisk å utgi dette spillet p\å begge konsoller når de først har laget det. Elles kan det jo hende det blir med dette som Metal Gear Solid på GC'en, men siden Team Ninja gjør jobben selv ser jeg på det som mindre sannsynlig.

Likte derimot ikke at spillet var så tidlig i utviklingen, det blir vel neppe noe NG2 neste år da. Jeg har nemlig fullført xbox-versjonen, og pine meg selv gjennom det spillet en gang til er det siste jeg har lyst på.

 

Men personlig er jeg mer interessert i DoA: Code Chronos, det er 4 år siden annonseringen, på tide å gi litt mer info om spillet. Alt vi vet om spillet kan oppsumeres i to setninger...

Lenke til kommentar
Jeg hadde dårlige erfaringer med en joystick-ledning da jeg var liten og spilte ps1, blei så forbanna når det gikk skeis i rayman at jeg beit i ledningen. Litt hardere for hver gang. Til slutt var det dårlig med respons i den kontrolleren :)

6907573[/snapback]

Haha, jeg fant igjen en gammel SNES-kontroll sist jeg var hos foreldrene mine. Bitemerker overalt! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...