dsafd Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hei... Jeg har eit problem når jeg skal instalere den Driveren så vi får med på BF2 så kommer det opp ein sjikkelig feilmelding! Det står: Programvaren du er i ferd med å installere for denne maskinvaren NVIDA GeForce 6600gt har ikke bestått windows Logo testingen for å bekrefte kompatibilitet med Widows XP Hvis du forsetter installasjonen av denne programvaren, vil det kunne skade eller destabilisere systemet, enten med en gang eller i fremtiden. Microsoft anbefaler på det sterkeste at du avbryter installasjonen!... Noe some hvet noe?? Jeg kan jo installere det men jeg våger ikkje..please i need HELP
El Matador Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Last heller ned den nyeste driveren fra nVidia.com
Chevelle Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Det betyr bare att Microsoft har godkjent driveren. Bare og legge den inn. Har testet nyeste 91.47 driveren fra nVidia og den har bla litt gale farger ved avspilling av videofiler. Beste driveren akkurat nå er 91.33 beta som du finner her. Bruker den på 3 maskiner, også en med SLI og fungerer bra og gir god ytelse. Endret 20. september 2006 av Chevelle
Steina Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Huff, Microsoft liker å prøve å skremme folk til å kjøpe produkter av dem ^^ Men det er som Chavelle sa, bare at driveren ikke har vært igjennom testing og godkjenning av Microsoft selv. Men alt kan jo liksom ikke Microsoft teste heller, så det er veldig lite nyttig advarsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå