Straffa Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Here's what will be appearing at the company's booth:' GAME PUBLISHER GENRE FORMAT Blue Dragon Microsoft RPG Playable/Trailer Lost Odyssey Microsoft RPG Playable/Trailer Forza Motorsport 2 Microsoft Racing Trailer Atsumare! Pinata Microsoft Simulation Playable/Trailer Riot Act Microsoft Action Playable/Trailer Rockstar Games presents Table Tennis Microsoft Sports Playable/Trailer Gears of War Microsoft Action Trailer A Ressha De Ikou HX Artdink Simluation Trailer Diario Rebirth Moon Legend Idea Factory RPG Trailer Need for Speed Carbon Electronic Arts Racing Trailer Dead Rising Capcom Action Playable/Trailer Lost Planet Extreme Condition Capcom Action Playable/Trailer Winning Eleven Series Konami Sports Trailer Operation Darkness Success Simulation Playable/Trailer Project Sylpheed Square Enix Shooting Playable/Trailer X-Men the Official Game Spike Action Trailer Prey Spike Action Trailer Tomb Raider: Legend Spike Action Playable/Trailer Full Auto Sega Racing Trailer Phantasy Star Universe: Illuminous no Yabou Sega RPG Trailer Sonic the Hedgehog Sega Action Playable/Trailer Dead or Alive Xtreme 2 Tecmo Sports Playable/Trailer Moto GP '06 THQ Japan Racing Playable/Trailer WWE 2007 Smackdown vs Raw THQ Japan Wrestling Playable/Trailer The Outfit THQ Japan Action Trailer Earth Self Defense Force 3 D3 Publisher Action Playable/Trailer Fusion Frenzy 2 Hudson Family Playable/Trailer Culdecept Saga Bandai Namco Games Board Game Playable/Trailer Trusty Bell: Chopan no Yume Bandai Namco Games RPG Playable/Trailer Gundam Operation Troy Bandai Namco Games Action Playable/Trailer Idol Master Bandai Namco Games Simulation Playable/Trailer Super Robot Taisen XO Banpresto Simulation Playable/Trailer Tenchu Senran From Software Action Playable/Trailer Mye av dette vil vel komme på markedplace? Endret 20. september 2006 av avanore
Straffa Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Ingen Fable2?? 6902351[/snapback] Du får trøste deg med DOA boobies
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Mye gammelt her (som sikkert ikke er lansert i Japan), men fortsatt en ganske god lineup. Hadde egentlig trodd at Microsofts tilstedeværelse på TGS ville være relativt minimal, ettersom X'06 står for døren. Blir spennende å se hva de viser frem på X'06 dog, jeg forventer meg noen store greier derfra.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 MS må være til stede på TGS om de vil lykkes i japan. Tror nok at japanerne følger mer på TGS enn et loite arrangement i Barcelona om en konsoll de egentlig ikke liker... Tror nok likevel at MS sparer kanonskuddene til X06. Det går et rykte om et nytt spill fra Rare...
Straffa Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Mye gammelt her (som sikkert ikke er lansert i Japan), men fortsatt en ganske god lineup. Hadde egentlig trodd at Microsofts tilstedeværelse på TGS ville være relativt minimal, ettersom X'06 står for døren. Blir spennende å se hva de viser frem på X'06 dog, jeg forventer meg noen store greier derfra. 6902565[/snapback] Det må bli mye pjatting om GoW
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det går et rykte om et nytt spill fra Rare... 6902587[/snapback] Jeg krysser fingrene for en oppfølger til Conker's Bad Fur Day
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 I og med at MS fremdeles ikke har gitt opp Japan, var de jo nødt til å vise frem noe. TGS er jo først og fremst beregnet for det japanske markedet, X06 for det nord-amerikanske og europeiske.
Landeplagen Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Fusion Frenzy 2 Hudson Family Playable/Trailer
Landeplagen Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det går et rykte om et nytt spill fra Rare... 6902587[/snapback] Jeg krysser fingrene for en oppfølger til Conker's Bad Fur Day 6902662[/snapback] Du er gal, mann! Håper heller på Banjo-Threeie!
Mala Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hadde egentlig ville sett nyheten om at GoldenEye og Perfect Dark + andre Rare spill tilgjengelig på Market Place
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Microsoft TGS 2006 Press Conference Highlight Reel
Landeplagen Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Hadde egentlig ville sett nyheten om at GoldenEye og Perfect Dark + andre Rare spill tilgjengelig på Market Place 6902892[/snapback] Neitj. Gamle spill er alltid verre enn man husker. Last de ned til dataen du! Har begge jeg.Jeg eier de begge på orntli' selvsagt... Endret 20. september 2006 av GameMaker
Mala Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hadde egentlig ville sett nyheten om at GoldenEye og Perfect Dark + andre Rare spill tilgjengelig på Market Place 6902892[/snapback] Neitj. Gamle spill er alltid verre enn man husker. Last de ned til dataen du! Har begge jeg.Jeg eier de begge på orntli' selvsagt... 6902920[/snapback] Tullball. Tok frem N64`en min for eit halvt år siden og tilbrakte timesvis med de spillene. I går tok eg fram Destruction Derby,MGS demo og Ace Combat 3 til PSX (kjørt via PS2) Trur eg er i nostalgihjørnet om dagen.
Vo0do0 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Microsoft TGS 2006 Press Conference Highlight Reel 6902911[/snapback] "Dododo willagilei" Fantastisk. Jeg vil ha hele pressekonferansen med subtitles.
NoLimit_^ Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Skulle ønske det var nok timer i døgnet til at jeg faktisk nå og da hadde tid til å sette meg ned med et gammelt spill :/
nacho Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Syns MS legger et stort press på seg selv til å vise store ting på X06, når de til og med FØR en messe der det ikke ble forventet at de viste stort, har imponert (lost odyssey) og sjokkert litt (japansk hd-dvd pris og 1080p). Det gjør ikke akkuratt forventningene noe mindre til en MS-eksklusiv messe en uke senere Mine forventninger til X06: GoW Mass Effekt Litt Bioshock Se tilstanden til Too Human etter en begredelig e3 Stranglehold Lost Planet Forza 2 gameplay ++
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Ikke Mass Effect? Jaja, vi har jo X06. 6904812[/snapback] Dei sparar nok litt av godiset til X06 ja.
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Tror ikke Mass Effect appellerer så veldig til japanerne egentlig. Vestlige rollespill pleier i hvert fall ikke å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå