adawen Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Dersom du ønsker å delta i denne eventen og ikke har Guild Wars fra før, lag en account og fyll inn denne key'en: 944NC-B1LJ4-MD6L9-718L6-1HM38
[muffin] Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Tenkte jeg skulle prøve denne, men jeg kommer ikke inn, flere som har samme problem ?
adawen Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 The start of the Nightfall World Preview Event will be delayed by a few hours. We’ve discovered a corruption in the archives, and we’re pulling a full backup, after which we will then examine the error, make a correction, and the event will be on its way. At this point, we anticipate that the event will not start before 5:00 a.m. PDT (Noon GMT). We will update as soon as we have further information. Thank you for your patience and understanding.Murphys Law.. ^^
[muffin] Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 hehe, jaja, men klokken er jo langt over noon gmt, den er enda en time forsinket ser det ut som, minst
[muffin] Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Vet ikke hvordan det funker i GW, men betyr dette at det er oppe innen 15min ? http://www.guildwars.com/support/gameupdates/
adawen Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 I skrivende stund sitter "jeg" å patcher som bare det. Så får vi se, da ..
adawen Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Nå ser det ut som det er noe på gang her. Jeg kan lage NF-char på den ene accounten min, men ikke den andre - enda.
[muffin] Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg fikk lage char, men er det normalt at noen områder bruker syyykt lang tid på å laste ? ^^
adawen Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Tatt i betraktning at dette er en 'beta-weekend' - ja
Excelsion Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Dette ble jo bare tåpelig, er jo nedlastningspauser HELE tiden jo. *Laste ned en evighet* En liten filmsnutt *Laste ned en evighet* Spille i 5 min *Laste ned en evighet* Filmsnutt.. Og slik holder det på... 'beta weekend' eller ei, tåpelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå