Gå til innhold

WoW konto problemer!


Anbefalte innlegg

har et lite problem!

jeg bruker min stebrors VISA for og spille wow, men jeg har kun brukt 10 dager, 30 dager som fulgte med spillet og så holder jeg på med 60 dager min nå, på payment history så står det når gamecard utløper og det utløper den 07/11/06!

men så står det at 12.99 EUR One-Month Subscription Pending!

vil det si at når gamecarde utløper så trekker kontoen min automatisk 12.99 EUR fra min stebrors visa konto?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare cancel subscritpion, eller gi han litt cash i månden.

6896421[/snapback]

 

What the kvitrafn said. Det er enkelt og greit så vi slipper å bølle mer med det :p Men lett og glemme; 1 uke siden skjønte jeg ikke hvorfor 500 kr var trukket fra kontoen min ! hehe, så enten cancel eller betal litt i mnd. Kan enkelt fikses med nettbank overføring rett før det trekkes :)

Lenke til kommentar
holder på med et gamecard nå..men så står det at visa betaling pending!

6897100[/snapback]

 

folk har sagt til deg minst 3 ganger nå, trykk cancel, så slutter fryser systemet paymentet ditt.. du kan altså spille perioden ut av game cardet ditt så er det slutt på morroa...

 

got it?

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
holder på med et gamecard nå..men så står det at visa betaling pending!

6897100[/snapback]

 

 

Eh, hvis dette er første måneden din, så MÅ du betale for minst en måned i tillegg til gratismåneden. Så hvis du sier opp abbonementet nå. Så må du betale for en måned og kan spille ut resten av gratismåneden og den du har betalt for.

Lenke til kommentar
Ja og som jeg sier så trengs det kun VISA kort for å aktivere kontoen. At du må kjøpe gamercard fordi du ikke har VISA er vel ikke Blizzard sitt problem?

 

At de burde informere _bedre_ om at du må ha et gyldig VISA kort for å kunne bekrefte kontoen din er en helt annen sak...

6908246[/snapback]

 

Nå er det faktisk ganske synlig at du trenger enten Visa eller Gamecard. Står både på spilleske og manual.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...