Gå til innhold

Call of Juarez

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Driver på eoisode 4 tror jeg, det er iallfall da Billy skal snike seg forbi alle de bandittene.

har kommet et lite stykke, har gått over ei bru som klappa sammen, slik at jeg havnet i vannet og svømte inn på land på venstre side. da løper jeg oppover fjellet helt til jeg må hoppe over på andre siden, det har jeg klart.

men så på toppen der er det to personer som jeg ser som vokter en gruveinngang. jeg klarer ikke å snike meg opp der uten at jeg blir sett. har prøvd å skyte den lampa som henger der, men det hører de, selv om jeg gjør det samtidig som det lyner. har også prøvd å bruke pisken, men jeg kommer ikke tett nok inntil lampen slik at jeg får knust den, jeg blir bare sett. selv om jeg sniker meg kjempe sakte opp.

noen som kan hjelpe meg?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

• 3 uker senere...
Skrevet

hei..du må ikke hoppe over til andre siden..start fra der du kom opp av vannet også ser du deg til høyre etterhvert som du går oppover langs fjellsiden..Det er et lite "smug" du kan gå inn i som leder deg videre ;)

Jeg hadde tenkt til å spørre om hjelp på episode 14 jeg, men dit har vel ikke du kommet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...