Gå til innhold

Siba med knallpris på ps2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annonsen er en kampanje. Hvis folk faktisk ha gidda å lest annonsen så står det "TILLER 50stk". Det åpner et nytt kjøpesenter på Tiller i morgen kl09. Med ny Siba butikk. Derfor kampanjen. Gjelder forresten også Xboxen, som er Premium utgaven. Et tilbud som også MAXI på Tiller hadde før helga.

Så til alle sammen: Prisen gjelder kun Tiller (som ligger 5min utafor Trondheim).

Og til de som tenkte å presse Elkjøp: Elkjøps prismatching gjelder ikke salgsvarer og kampanjer :)

Og btw: ikke snik foran meg i køen i morra :)

-C-

Skrevet

Æsj, det var synd, jaja, var jo litt for godt til å være sant uansett. Hadde eg budd i Trondheim ville eg møtt opp i butikken før åpning for å sikre meg ein konsoll. PS2 til 500,- er jo ein fantastisk pris.

Skrevet

hmm, ble faktisk veldig fristet til å dra til Tiller i morra nå ja! Sjelden jeg er på de kanter men når jeg først har busskort så er det jo så enkelt! :D

Skrevet
lukky alle som bor i trondheim ...

hvorfor har de aldri slike tilbud i oslo? :cry:

6900743[/snapback]

De hadde jo noen skikkelig tilbud når SIBA på alexander kiellandsplass åpna tidligere i sommer da.

Fikk med meg en billig laptop jeg ;)

Skrevet
lukky alle som bor i trondheim ...

hvorfor har de aldri slike tilbud i oslo? :cry:

6900743[/snapback]

De hadde jo noen skikkelig tilbud når SIBA på alexander kiellandsplass åpna tidligere i sommer da.

Fikk med meg en billig laptop jeg ;)

6901244[/snapback]

hvorfor varslet ingen meg :(

btw var det billig x360 premium der også?

Skrevet

Og til de som tenkte å presse Elkjøp: Elkjøps prismatching gjelder ikke salgsvarer og kampanjer :)

6898966[/snapback]

Joda, gjør det, men ikke i ekstreme tilfeller som dette, der det er et bitte lite begrenset antall, eller timestilbud og sånne ting.

Skrevet

Siba.no hadde jo ikke reklamebladet :no: Skulle jo se om de hadde noen andre knalltilbud.. Ingen som vet hvor jeg kan finne det.. Angrer på at jeg har "ingen Reklame" på postkassen min nå gitt..

Skrevet
Siba.no hadde jo ikke reklamebladet  :no: Skulle jo se om de hadde noen andre knalltilbud.. Ingen som vet hvor jeg kan finne det.. Angrer på at jeg har "ingen Reklame" på postkassen min nå gitt..

6901598[/snapback]

Er bare snakk om ein lokal kampansje likevel du ;) Me dmindre du bor oppi der så er dte ikkje store greiene dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...