Gå til innhold

Koster det ekstra å sende MMS med Edge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har klagd jeg, men problemet er jo at Netcom ikke svarer meg.

6915154[/snapback]

 

Send en mail til forbrukerombudet eller en avis, de fleste teleselskaper hater dårlig pr ;)

6915195[/snapback]

 

Nå er ikke dette snakk om bevisst feil-informasjon fra NetCom, men heller en teknisk feil som er under utbedring. Anbefaler heller at man kontakter 05050 og tar en prat med dem, hvis man opplever det på sitt eget abonnement / kontantkort.

Skrevet

Nå har jeg fått et par stk svar fra Netcom. Jeg blir bare bedt om å _søke_ på netcom.no etter video-mms for å se at de snakker sant. Han ene nevnte også om at det er nevnt som eget punkt for hver abonnementstypene som et eget punkt, men går jeg inn på f.eks https://netcom.no/privat/abonnement/kontant.html så står det ingenting om video-mms, det er faktisk ikke nevnt engang!

 

Sjekker man her https://netcom.no/privat/abonnement/priser.html

Så står det ingenting nevnt om video-mms heller!

 

Det er nevnt om det i et par abonnentstyper, men da må man inn på fakta siden. Men at det ikke er nevnt under https://netcom.no/privat/abonnement/priser.html er rett og slett for dårlig!

 

Hvis det ikke er nevnt under for kontantkort, har de da rett til å trekke kontantkunder ekstra hvis de sender en MMS med video?

Skrevet
Nå har jeg fått et par stk svar fra Netcom. Jeg blir bare bedt om å _søke_ på netcom.no etter video-mms for å se at de snakker sant. Han ene nevnte også om at det er nevnt som eget punkt for hver abonnementstypene som et eget punkt, men går jeg inn på f.eks https://netcom.no/privat/abonnement/kontant.html så står det ingenting om video-mms, det er faktisk ikke nevnt engang!

 

Sjekker man her https://netcom.no/privat/abonnement/priser.html

Så står det ingenting nevnt om video-mms heller!

 

Det er nevnt om det i et par abonnentstyper, men da må man inn på fakta siden. Men at det ikke er nevnt under https://netcom.no/privat/abonnement/priser.html er rett og slett for dårlig!

 

Hvis det ikke er nevnt under for kontantkort, har de da rett til å trekke kontantkunder ekstra hvis de sender en MMS med video?

6952771[/snapback]

Det vil jeg på ingen måte tro de har rett til nei.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Tja. Hva skal man si? Tipset forbruker.no og de tok kontakt med Netcom. Etter det så fikk Netcom fart på baken. De kontaktet meg og sa at det var feil med systemet. Men det svarer fortsatt ikke på hvorfor to av tre kundebehandlere jeg var i kontakt med mente at det er riktig at man blir belastet ekstra for Video-MMS. Enten så kan de ikke jobben sin, eller så blir de ansatte feilinformert om ting. Fikk også 100,- som plaster på såret. :!:

Skrevet

Nei. Fikk beskjed igår at de jobber med saken, men de vet ikke når det vil bli fikset. Problemet er at systemet leser det som datatrafikk i stedet for MMS. Og Video-MMS skal koste som vanlig MMS. Virker som noen ansatte ikke kan sakene sine helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...