Gå til innhold

Company of Heroes: Noen som spiller?


Anbefalte innlegg

Hei folkens! Kjenner en kar i usa som har klart å skaffe meg spillet ettersom at det ikke blir lansert i norge før den 29.sep :cry:

 

Lurer på om det er noen andre som har dette fantastiske spillet og har lyst å spille? :D

Har satt opp et lite nettverk på Hamachi (VPN) for bare norske som vil spille. Er litt høy ping når man bare spiller med folk fra USA :ermm:

 

navn på nettverket: coh norway

passord: cohn

 

For de som har spillet og ikke vet hva hamachi er: http://www.hamachi.cc/

 

Håper noen kommer på da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Piratkopi? kan sende deg bilde av covret.. men ikke serial seff :D

Grunnen til at jeg startet denne posten er at det ikke er så lett å finne norske personer om man går på "Online" funksjonen i spillet.

Hamachi lager et VPN som gjør at det er lettere å komme i kontakt med andre spillere. Syns programmet er genialt og bruker det for lett å kunne over føre filer mellom hjem og skole.

 

Er da ingenting med denne posten som oppfordrer til piratkopiering av spill? :ermm:

Hamachi har overhodet ingenting med piratkopiering å gjøre.

 

har du en link til spillet?

6884228[/snapback]

 

Joda:

D:\Installerte Spill\Company of Heroes

eller:

Google

Endret av icc
Lenke til kommentar
Siden du spillet gjennom hamachi, så betyr det at du har piratkopi av spillet.

Det er ikke lov å diskutere piratkopierte spill her.

6884275[/snapback]

 

Eh.... Bullshit? Jeg spiller Ground Control 2 og flere andre strategispill - som jeg har originalt - med kompiser via Hamachi. Jeg liker det mye bedre enn å holde på å koble seg opp mot en master server og slik. Synes også det er mye lettere og raskere å finne hverandre med Hamachi, da man finner seriveren i ei LAN-liste, og ikke blant zilliarder av andre servere i nett-browseren.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som opplever problemer med CoH når det spillers over hamachi? Hvis jeg pinger folka jeg skal spille med, så har jeg 30-40 i ping, og det er jo knall, men med en gang vi fyrer igang et game med CoH så mener den at vi har MYE ping.. Lagger no sinnsykt..

 

 

 

MVH

 

 

Simen Johannessen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...