Gå til innhold

Company of Heroes: Noen som spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil spille CoH med en venn, men hvodan fungerer hamachi?

Hva skal jeg gjøre for å få det til å funke?

6939256[/snapback]

 

Enkelt og greit så fungerer hamachi på den måten at den "lurer" dataene til å tro at dem er i et LAN. Det dere gjør, er å legge inn hamachi, også oppretter en av dere en kanal (eller joiner en eksisterende en), og passer på at begge to er grønne med hverandre. Så er det bare å starte det spillet dere skal spille sammen, så gå inn på multiplayer og lan. Den ene starter et lan game som vanlig, og den andre joiner. Så er det happy hunting :thumbup:

Lenke til kommentar

hadde egentlig ikke planer om å kjøpe spillet, men fikk dreisen på skrimish i demo'n og da øker leve tiden mye så jeg kjøpte den, det er herlig at nesten alt kan sprenges, spillet et skrimish der jeg sprengte 3 av 4 broer, noe tvingte fienden til å komme over den eneste broen som var igjen, og der sto jeg klar, da kunne jeg bygge opp mine units og så angripe når jeg ville. veldig gøy

Lenke til kommentar
Velvel, da var den serveren stappa.

Join CohNOR med passordet coh ;)

6968136[/snapback]

 

"This Password has been rejected."

 

-

 

Hadde vært gøy å samlet 8 stk å spillt et game.

 

EDIT: Dere kan joine mitt nettverk også hvis dere vil

 

det heter xantir

passord: 123

 

Jeg kan ikke spille før ikveld tror jeg, men dere kan jo hoste games selv

Endret av xantir`
Lenke til kommentar
Er det noen av dere som opplever problemer med CoH når det spillers over hamachi?  Hvis jeg pinger folka jeg skal spille med, så har jeg 30-40 i ping, og det er jo knall, men med en gang vi fyrer igang et game med CoH så mener den at vi har MYE ping.. Lagger no sinnsykt.. 

6930636[/snapback]

 

 

Hadde akkurat samme problem da jeg prøvde å spille Titan Quest ved hjelp av Hamachi for en stund siden. Fant aldri noen måte å fikse det på. :\

Lenke til kommentar

hadde en tøff kamp mot Ai i dag, tok meg 1T 29M for å ta den.

 

var 2 vs 2. med Ai på easy. jeg sprengte 2 broer som gjorde at Tyskerne måtte kommer et sted der det var grunt nok til å angripe, der satt jeg opp tanks blokerings saker, 3 mg nests og en del folk, og lot fienden angripe og angripe mens jeg bygget opp litt. måtte tåle en del stygge bombarderinger. jeg prøve flere ganger å angripe med mista mange ranger units, så det jeg gjorde av å traske en sniper mitt inn i deg ene basen, og brukte arty'n og etter 20 min med å sprenge løs fikk jeg endelig utsletta basen, da var det bare for meg og min allierte å storme den siste basen med en liten tanks hær.

 

det var gøy

Lenke til kommentar
hadde en tøff kamp mot Ai i dag, tok meg 1T 29M for å ta den.

 

var 2 vs 2. med Ai på easy. jeg sprengte 2 broer som gjorde at Tyskerne måtte kommer et sted der det var grunt nok til å angripe, der satt jeg opp tanks blokerings saker, 3 mg nests og en del folk, og lot fienden angripe og angripe mens jeg bygget opp litt. måtte tåle en del stygge bombarderinger. jeg prøve flere ganger å angripe med mista mange ranger units, så det jeg gjorde av å traske en sniper mitt inn i deg ene basen, og brukte arty'n og etter 20 min med å sprenge løs fikk jeg endelig utsletta basen, da var det bare for meg og min allierte å storme den siste basen med en liten tanks hær.

 

det var gøy

6979525[/snapback]

 

Spilte på akkurat samme map. Sprengte de to broene og hadde fullt forsvar i midten. Spilte på Normal da, jeg og en kompis på lag mot to normale. Strålende underholdning :) Vi var tyskere da, og jeg bygde 4 halftracks som jeg oppgraderte til artilleri. Eide de så sykt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...