Gå til innhold

RPP - Vurder brukeren over deg.


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MaSo.

 

Virker som en hyggelig kar. Fin gangstersnei på hatten, synd kvaliteten på bildet er så dårlig at vi ikke får sett mer av den. Utydelig smykke pga. nevnte bildekvalitet, men ser ikke ut som noe typisk bling-bling dritt. Vi får håpe det er en baktanke bak det. Halveis profil gjør at det blir litt vanskelig å bedømme ansiktet, men det ser ut som ett hyggelig fjes, kansje litt borte?

 

7.5 / 10. Nei, vent. T-skjorten. 7/10!

 

Siden folk flest var så tøffe i tråden, slenger jeg opp ett wannabecoolonwannabephotoshoot bilde av meg selv.

post-76720-1217415163_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ai ai ai frohman! trodde ikke du så sånn ut, fin bildekvalitet, dog du har kuttet bildet litt for mye på venstre siden imo. Slenger en 7/10 din vei.

 

 

Piratfylla i Rhodos, "I'm freddie Mercury dressed up like a pirate" var sjekkelinja.(Selv om karen var homo)

post-76694-1218840491_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

DEADSTAR

Greit, du har mørkt og krøllete hår og du liker å skyte med våpen.

[nsfw vurdernig følger]

Inkluderer andre aktiviteter på fritida "råning" med en trimma moped, coladrikking og hetsing av innvandrere over en lav sko når du henger utenfor den lokale Icabutikken sammen med resten av kameratgjengen din som alle er interessert i bil, motor, Playboy/FHM, Cola og jakt?

Snuser eller røyker du? Syns du capsene fra felleskjøpet er tøffe, og fikk du 2 i norsk hovedmål på ungdomsskolen? Syns du FRP er et bra parti "for folk flest"?

"Hater" du homofile og emoer som aldri gjør annet enn å kutte seg og syns synd på seg selv? Tror du damene i mannfolkbladene er 100% naturlige og droppet du ut av videregående for å jobbe med noe enklere, som f.eks. å slå en spiker inn i en treplanke (les: byggfag)?

 

2/10

 

Hvis dette ikke stemmer, så beklager jeg på det sterkeste.

 

 

Ja, jeg er fullt klar over at jeg skrev en post som kan virke utrolig fordomsfull og trolig jantelovspreget, men til mitt forsvar er det langt mer engasjerende og forhåpentligvis underholdende lesning enn "ser ut som en grei kar". :) Tråden bygger i og for seg på fordommer, i og med at man skal vurdere utseendet til folk. Jeg har nada i mot Deadstar. x)

 

 

post-86885-1241976507_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...