Gå til innhold

Filmer som burde vært spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke film, men en serie... "Weeds"

Bygge seg opp til å bli "the king of weeds"

Eller "my name is Earl".. Kunne blitt tidenes morsomste spill. Alt man gjør har en konsekvens og man må bygge opp "goodwill" for ikke å bli dratt ned i gjørma..

Skrevet (endret)
Kva med Blade? Trur ingen har nemnt det til no, eller at det eksisterar eit Blade-spel...Iallefall som ikkje eg har høyrt.

6934999[/snapback]

Det eksisterer et Blade-spill ja, det kom hvertfall på xbox. På Blade 2 filmen, så er det med en 'making of'-sak av spillet.

Edit: Jeg tok feil, det finnes kun en PS2-utgave av spillet, står litt om det her, på Gamer.no.

Endret av Bertelsen
Skrevet
Kva med Blade? Trur ingen har nemnt det til no, eller at det eksisterar eit Blade-spel...Iallefall som ikkje eg har høyrt.

6934999[/snapback]

Det eksisterer et Blade-spill ja, det kom hvertfall på xbox. På Blade 2 filmen, så er det med en 'making of'-sak av spillet.

Edit: Jeg tok feil, det finnes kun en PS2-utgave av spillet, står litt om det her, på Gamer.no.

6937745[/snapback]

jeg har sett det på xbox da :S

Skrevet

Da tok jeg feil enda en gang, men jeg fant ikke noe spesielt om xbox-versjonen, gadd ikke å søke noe mye.

Uansett, som det sikkert har blitt sagt tidligere, så håper jeg på en MGS-film, men da skal ikke Uwe Boll lage den.

Skrevet
Prisonbreak, og alle filmer med Vin Diesel...

6937099[/snapback]

Et Prison Break-spill hadde gått for mye på skinner. Og et spill basert på Vin Diesel-filmer ville blitt et monotont skytegalleri for fjortisser.

• 1 år senere...
Skrevet
Big Brother Online, Jackass eller Dirty Sanchez ;D

Jackass har vi på PlayStation 2, Nintendo DS og PlayStation Portable.

Hadde vært kult med et The Texas Chainsaw Massacre-spill (survival).

Vet at det allerede er laget, men det er 23 år gammelt. Så en remake hadde vært kult.

Skrevet
Indiana Jones! :love: Tenka så tøft a folkens. Der du kan gjøre oppdrag i egypt og fighte og gå rundt med våpen og alt muligt. Dette burde finnes :D

Finnes flere allerede.

Skulle gjerne hatt en remake av Indiana Jones & the Fate of Atlantis da.

SINNSYKT bra spill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...