knuthfk Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Kjøpte meg en Xbox 360 idag. 2490,- på Ica. Gull Er på jobb til sent i kveld og rekker ikke butikk. Sitter nå og skjelver av frykt for at jeg skal pakke ut maskinen ikveld uten mulighet for å teste spill. Er det mulig å spille enkle spill eller demoer e.l. som kan døyve spillleabstinenser frem til mandag når butikkene åpner? For det følger vel ikke noe spill med selve maskinen? Mvh Knut
kesse Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Ingen problem!! Det følger med en måned med gratis Xbox gold abonement. Du kan laste ned MANGE demoer og kose deg med de frem til mandag! Fordelen er jo at du da har mulighet til å finne et spill du virkelig liker!
Straffa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Gratulere med en X360 Bare ta og koble den opp til internett så har du massevis av demoer du kan teste ut
Brakara Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Merk at du trenger ikke aktivere GOLD abo for å laste ned demoer. Vent heller med det til du kjøper ditt første spill. Det finnes forøvrig også demoer til alle XBL Arcade-spill som du kan laste ned (og evt. kjøpe hvis du liker de). Endret 16. september 2006 av Brakara
Nitrius Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Og jeg er ikke våken... sorry leste feil. Endret 16. september 2006 av Nitrius
Fiesto Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 2490 kr? Er det med harddisk da? For ellers får du vel ikke lasta ned noe demoer.
Spillarkivet Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Skulle du bo i nærheten av Oslo, så har Free Record Shop Megastore på Egertorget åpent til 23 eller 24 (?) i dag, og de har 360-spill. Hvis du skulle ha veldig lyst på spill altså. De har ikke så fryktlig mange, men noen har de i hvert fall Og det er vel ikke lenge før bensinstasjoner og slikt selger 360-spill også.
Straffa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Skulle du bo i nærheten av Oslo, så har Free Record Shop Megastore på Egertorget åpent til 23 eller 24 (?) i dag, og de har 360-spill. Hvis du skulle ha veldig lyst på spill altså. De har ikke så fryktlig mange, men noen har de i hvert fall Og det er vel ikke lenge før bensinstasjoner og slikt selger 360-spill også. 6874295[/snapback] Blir ikke samme sjarmen ved å stikke på bensinstasjonen for å kjøpe spill. Her skal jeg handle hos nerde gutta, med masse nerde reklamer og andre nerde folk rundt meg
siDDis Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Eg kjøpte Xbox 360 og på Ica med Dead Rising. Har gitt opp foreløpig då den støyer så utroleg fælt og øydeleggjer heile steminga i Dead Rising. Skal kjøpe ein eller anna lydtett boks for den.
Gorthaur Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Eg kjøpte Xbox 360 og på Ica med Dead Rising. Har gitt opp foreløpig då den støyer så utroleg fælt og øydeleggjer heile steminga i Dead Rising. Skal kjøpe ein eller anna lydtett boks for den. 6874570[/snapback] Spiller du med lyden av, og har konsollen montert på hodet eller? Det MÅ være stor forskjell på konsollene virker det som, for selv på mitt på hele 15 kvadratmeter så er støyen helt uproblematisk. Setter jeg lyden på annlegget på litt høyere enn "musestille" så høres ikke 360'n.
Skogslik Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Er enig der.. er jo bare og skru opp lyden, ingen vits i og sitte med lav lyd
cizz Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det MÅ være stor forskjell på konsollene virker det som, for selv på mitt på hele 15 kvadratmeter så er støyen helt uproblematisk. Setter jeg lyden på annlegget på litt høyere enn "musestille" så høres ikke 360'n. 6874642[/snapback] Tror faktisk det er forskjell på støyen på X360. Før jeg kjøpte min for noen uker siden, lånte jeg et eksemplar av en kompis litt, og er ganske sikker på at den støyet mindre enn min. Likevel synes ikke jeg støyen er sjenerende. Liker høy lyd når jeg spiller, og har ingen spill som krever total stillhet for og leve seg skikkelig inn.
siDDis Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Eg har jo eit svært surround anlegg og spele med ganske høg lyd, men det er ikkje alle plasser i Dead Rising der det er fullt med Zombier og musikk! Nokon plasser er ganske stille. Og då er det jævligt irriterandes at når det kjem ein Cut Scene med nokre fotskritt bare som lyd så blir det nesten overdøyvd av vifta!
Straffa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Eg har jo eit svært surround anlegg og spele med ganske høg lyd, men det er ikkje alle plasser i Dead Rising der det er fullt med Zombier og musikk! Nokon plasser er ganske stille. Og då er det jævligt irriterandes at når det kjem ein Cut Scene med nokre fotskritt bare som lyd så blir det nesten overdøyvd av vifta! 6875249[/snapback] Jeg har hatt 3 bokser i huset og jeg legger ikke noe særlig merke til lyden. Men så står den under TV benken og jeg sitter minst 4-5 meter unna den. Jeg hører jo susinga når DVD spilleren går men det er ikke irriterende for min del.
siDDis Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Min bråker vell litt mindre enn bror min sin, men allikavell så er det LANGT over det som eg er vane med! Samanlikning! http://213.167.99.110/xbox/gamecube.wma http://213.167.99.110/xbox/xbox.wma http://213.167.99.110/xbox/xbox360_idle.wma http://213.167.99.110/xbox/xbox360_cdrom.wma http://213.167.99.110/xbox/xbox360.wma *Grøss*
Octomannen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hei Siddis, hadde de Dead Rising på ICA? Hva kostet den der?
Tor Rasmussen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Er det mulig å spille enkle spill eller demoer e.l. som kan døyve spillleabstinenser frem til mandag når butikkene åpner? For det følger vel ikke noe spill med selve maskinen? Personlig anbefaler jeg deg å laste ned følgende demoer for en test: -Ghost Recon Advanced Warfighter (G.R.A.W.) -Test Drive Unlimited (jeg oppfatter den endelige versjonen som bedre enn demoen) -Saint's Row -PGR3 (Project Gotham Racing 3) -Call of Duty 2
Landeplagen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Personlig anbefaler jeg deg å laste ned følgende demoer for en test: -Ghost Recon Advanced Warfighter (G.R.A.W.) -Test Drive Unlimited (jeg oppfatter den endelige versjonen som bedre enn demoen) -Saint's Row -PGR3 (Project Gotham Racing 3) -Call of Duty 2 6876658[/snapback] Glem nå ikke; - Burnout Revenge - MotoGP - Just Cause - Dead Rising - Perfect Dark Zero +++++++++++++++ Er vel rundt 40 demoer der ute, så problemet blir vel heller om du rekker å spille dem alle innen mandag!
_KroSjefen_ Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 det lydene der var litt artige.. høres ut som et Boeng 747 som drive og taxer ut på rullebana..
siDDis Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Dead Rising kjøpte eg ein anna plass. Ica hadde bare gamle spel som eg ikkje hadde interesse for Diskusjonen om støy for eg ta i ein anna tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå