Gå til innhold

kjøp av Høytalere første gang!


mb_zzz

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

jeg skal nå for første gang kjøp meg noen ordentlige høytalere ikke mere penge bruk på pc

har surfet litt på Hifiklubben.no!

fant et par Cerwin Vega høytalere som fristet litt siden lommeboka mi ikke var så stor

kom fram til Cerwin Vega

er de noe å satse på. har ikke tenkt å rive noe eller noe bare ha noe med litt trykk i!

Endret av mb_zzz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk selv tenkt litt på akkurat de høyttalerne der, men jeg er veldig usikker på om det egentlig vil bli noe bedre enn det jeg allerede har. Har et par selvbygde høyttalere som spiller sinnsykt høyt i forhold til størrelsen. (Pluss en ganske grotesk subwoofer).

 

Jeg tror ikke CW er noe dumt valg hvis det er hovedsaklig trøkk og høy musikk man er ute etter. :)

 

Bare ikke kjøp en "JallateX-2000 2x500W RMS"-forsterker til 399,- på OBS! :ermm:

Lenke til kommentar

Styr unna CV. Etter et år eller to er du kommet forbi mestmuligbassforpengene-dilla, og da vil du ha noe som låter bedre!

Kan jeg foreslå denne utmerkede forsterkeren fra Cambridge, eller denne fra Harman Kardon

Og disse høyttalerene fra QLN, som har fått enormt mye skryt i det siste, og med 2x8" basser og horndiskant, spiller garantert høyt nok!

Selv har jeg Dynavoice M85, og jeg er utrolig fornøyd med disse! Disse har også 2x8", og med en god forsterker spiller de skikkelig høyt! Høyttalerene har lette og kjappe elementer med et robust gummioppheng. Problemet med disse er at det er så mange som vil ha dem at de er utsolgt overalt! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...