Gå til innhold

Oppdatering av M600i -Ikke ferdig...

adale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det egentlig? Det står fortsatt "Oppdaterer programvare. Ikke rør telefonen." Det har vel gått 30 min tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor lang tid tar det egentlig?  Det står fortsatt "Oppdaterer programvare. Ikke rør telefonen." Det har vel gått 30 min tenker jeg.

6864410[/snapback]

Husker ikkje kor lang tid det tok - men det tok vertfall ikkje 30 minutt...

Men trur eg ville ha venta lengst mulig - for det kan være telefonen krasjer etter ein "halv" oppgradering.

Føler med deg...

Skrevet
fortsatt ingen som kan hjelpe meg? Begynner å bli utålmodig. Kan jeg avbryte og begynne på nytt?

6864611[/snapback]

Er gått ein time nå?

Begynner vel å bli det eineste alternativet.... :(

*skummelt*

Skrevet
fortsatt ingen som kan hjelpe meg? Begynner å bli utålmodig. Kan jeg avbryte og begynne på nytt?

6864611[/snapback]

Er gått ein time nå?

Begynner vel å bli det eineste alternativet.... :(

*skummelt*

6864631[/snapback]

Minner om det samme som skjedde med min forrige telefon SE W550i. Første gangen jeg brukte den innebygde oppdateringstjenesten ble den aldri ferdig og skjermen ble hvit. Ingenting hjalp og den måtte sendes inn. Etter 2 uker fikk jeg den tilbake igjen, og jeg var livredd for å bruke oppdateringstjenesten igjen. Da jeg endelig gjorde det var den oppdatert, og senere gikk det som en drøm og hadde aldri tull med den igjen. Håper for din del at du slipper dette. Tvi tvi... :)

Skrevet

Har vært borti tre stk M600i som dør under sw update... Det er dessverre fare for at du må sende den inn til service. Oppdatering skal ikke ta mer enn 5-10 minutter.

-snubbel

Skrevet

Jeg stoppet oppdateringen og den fungerer helt fint. Mulig den ikke ble oppdatert. Tror jeg har den siste versjonen som slutter på A04.

Men kunne ikke starte oppdateringen igjen, uansett hva jeg gjorde (skiftet USB-porter osv). Håper SE har forbedret dette, fordi jeg husker det var masse problemer med K750i for 1,5 år siden.

Skrevet
Jeg stoppet oppdateringen og den fungerer helt fint. Mulig den ikke ble oppdatert. Tror jeg har den siste versjonen som slutter på A04.

Men kunne ikke starte oppdateringen igjen, uansett hva jeg gjorde (skiftet USB-porter osv). Håper SE har forbedret dette, fordi jeg husker det var masse problemer med K750i for 1,5 år siden.

6869490[/snapback]

Eg bruker R4A002

Har ikkje sjekka på ei stund om det er komt ny FW...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...