mad_arab Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 (endret) Irriterer meg litt over stealth-knappen som er rett over tallknappene. Den gjør nemlig at hvis jeg vil plassere en action bar der, så havner den 1cm lenger opp, og jeg kaster bort verdifull skjermplass som jeg heller vil bruke til å vise bildet. Stealth er jo uansett mulig å plassere ut som alle de andre egenskapene, så skjønner ikke helt hvorfor den har en egen knapp i utgangspunktet. Jeg bruker ingen addons som forandrer oppsettet, fordi jeg er ganske glad i standardoppsettet slik det er, så jeg håper dette er lett å løse uten å måtte legge inn masse kompliserte mods som forandrer andre ting. Endret 14. september 2006 av mad_arab
Cissa_K Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Irriterer meg litt over stealth-knappen som er rett over tallknappene. Den gjør nemlig at hvis jeg vil plassere en action bar der, så havner den 1cm lenger opp, og jeg kaster bort verdifull skjermplass som jeg heller vil bruke til å vise bildet. Stealth er jo uansett mulig å plassere ut som alle de andre egenskapene, så skjønner ikke helt hvorfor den har en egen knapp i utgangspunktet. Jeg bruker ingen addons som forandrer oppsettet, fordi jeg er ganske glad i standardoppsettet slik det er, så jeg håper dette er lett å løse uten å måtte legge inn masse kompliserte mods som forandrer andre ting. 6863599[/snapback] Det er en del forskjellige metoder å flytte denne knappen, men ingen jeg har funnet som bare gjør denne ene tingen. CT Mod gjør dette, men her er det mer enn bare denne muligheten du får. Bhaldie Move IT er også en mod som gjør at du kan flytte knappen, denne følger det ikke med like mye ekstra som CT Mod, men jeg synes da også CT Mod er enklere å bruke. Opp til deg, men jeg tror disse to er dine, til nå, beste verktøy å bruke.
mad_arab Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Takk, skal teste ut begge senere i kveld.
mad_arab Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 (endret) Har prøvd begge nå. CT var den som gjrode det nærmest slik jeg vil ha det. Gjemte stealth knappen bak interfacen i bånn slik at jeg ikke ser den. Men nå ser jeg de tomme plassene i action barene, og det er litt irriterende. Slår jeg av modden, så er den tilbake der den var... men det er faktisk å foretrekke. Endret 14. september 2006 av mad_arab
Hjelmn Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 de tomme plassene i barene får du vekk enkelt da...
mad_arab Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Hvordan da? Må innrømme at jeg er helt fersk på interfacen her... De tomme plassene vises nemlig ikke uten moden.
Mato Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 du kan fjerne knappen helt , det er der inne en plass , under dismod eller noe i den duren heter noe ala hide class bars
Black&White Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Du kan enkelt fjerne både stealth knappen og texturen vha CT_barmod eller var det CT_bottombar finner det under breakable bar options.
CyprieN Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sett deg inn i Flexbar Lag ditt eget knappsystem, skaff deg MainbarHider. Lag en Stealth macro, Lag et scrip som skifter main bar til Stealth bar i flexbar Og der har du det se alle knappene du ønsker og gjemt alle andre
ugotabanana Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Du kan fjerne den med Nurfed UI, www.nurfedui.net
CyprieN Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 kan slenge opp noen bilder av roguen uien min straks seff kan jeg ta med scriptet jeg bruker i Flexbar og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå