Gå til innhold

Skjule stealth-knappen for rogue?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Irriterer meg litt over stealth-knappen som er rett over tallknappene. Den gjør nemlig at hvis jeg vil plassere en action bar der, så havner den 1cm lenger opp, og jeg kaster bort verdifull skjermplass som jeg heller vil bruke til å vise bildet. Stealth er jo uansett mulig å plassere ut som alle de andre egenskapene, så skjønner ikke helt hvorfor den har en egen knapp i utgangspunktet.

Jeg bruker ingen addons som forandrer oppsettet, fordi jeg er ganske glad i standardoppsettet slik det er, så jeg håper dette er lett å løse uten å måtte legge inn masse kompliserte mods som forandrer andre ting.

Endret av mad_arab
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Irriterer meg litt over stealth-knappen som er rett over tallknappene. Den gjør nemlig at hvis jeg vil plassere en action bar der, så havner den 1cm lenger opp, og jeg kaster bort verdifull skjermplass som jeg heller vil bruke til å vise bildet. Stealth er jo uansett mulig å plassere ut som alle de andre egenskapene, så skjønner ikke helt hvorfor den har en egen knapp i utgangspunktet.

Jeg bruker ingen addons som forandrer oppsettet, fordi jeg er ganske glad i standardoppsettet slik det er, så jeg håper dette er lett å løse uten å måtte legge inn masse kompliserte mods som forandrer andre ting.

6863599[/snapback]

Det er en del forskjellige metoder å flytte denne knappen, men ingen jeg har funnet som bare gjør denne ene tingen.

CT Mod gjør dette, men her er det mer enn bare denne muligheten du får.

Bhaldie Move IT er også en mod som gjør at du kan flytte knappen, denne følger det ikke med like mye ekstra som CT Mod, men jeg synes da også CT Mod er enklere å bruke.

Opp til deg, men jeg tror disse to er dine, til nå, beste verktøy å bruke.

Skrevet (endret)

Har prøvd begge nå. CT var den som gjrode det nærmest slik jeg vil ha det. Gjemte stealth knappen bak interfacen i bånn slik at jeg ikke ser den. Men nå ser jeg de tomme plassene i action barene, og det er litt irriterende. Slår jeg av modden, så er den tilbake der den var... men det er faktisk å foretrekke.

Endret av mad_arab
Skrevet

Sett deg inn i Flexbar ;)

Lag ditt eget knappsystem, skaff deg MainbarHider.

Lag en Stealth macro, Lag et scrip som skifter main bar til Stealth bar i flexbar :p

Og der har du det ;) se alle knappene du ønsker og gjemt alle andre :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...