Gå til innhold

Islamismen vil oppløse demokratiet i Europa


Jarmo

Anbefalte innlegg

Er faktisk skremt over måten regjeringen handler, og er ikke i tvil at man om få år (20?) har problemer man ikke har løsninger på. Ser også for meg at islam tar krigen med seg til europa på en måte ingen europeer har sett for seg. Dette fordi man i norge er for godtroende og debatterer, mens islam handler. Bedre er det ikke at verdensherredømme ligger tilsynelatende høyt på agendaen.

Bondevik og Stoltenberg har vel vist mer enn en gang at de må nikke etter alle andre, og fortsetter dette kan vi åpne våre armer for islam, ja.

Har forresten ingen problemer med folket, men det de står for.

 

Er ingen ekspert, men dette er mitt syn. Er heller ingen rasist, men realist.

 

Edit: forresten så tror jeg ikke det som skjer i norge skjer fordi befolkningen vil det. Det store flertall vil nok ha norge slik det er, og hjelpe folk der de er. Vil de absolutt ha religionen og levemåten sin, så får de ta den der den er, i landet sitt.

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innlegget ved brukernavn Pricks er slettet.

 

Her diskuterer vi om et innlegg i DB og ikke om personlige meninger til andre brukere.

Kommer til å bruke retningslinjene, punkt 1 og 15 til å luke ut brukere som ikke kan holde seg til saken.

 

Forkortet utdrag fra begge punkter:

Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder innlegg ment for å skape dårlig stemning.

og moderatorer kan utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene.

 

Vil også i fremtiden stille større krav(retningslinjene /nettikette) til brukere som er aktive i PRS- delen. Med dette ønsker vi å skape et bedre diskusjonsforum her i huset.

 

Mvh

jarmo :)

Lenke til kommentar
Lever man et sted med null innvandrere og muslimer rundt seg, får man selvfølgelig følelse om at Norge er i borgerkrig med innvandrere, ...

6858858[/snapback]

Stråmenn. Jeg tror ikke noen kritikere av Islam mener dette.

 

... men ta deg en liten tur til byen, snakk med en innvandrer, og du ser demokratiet og den norske kulturen er en stor del av deres liv. Kan ikke fatte hvorfor alle plutselig skulle miste alle sine venner, og hele sitt liv fordi de skal prøve å Islamisere et land de aldri klarer.

 

Vi må ikke glemme at nettopp mange muslimer har flyktet fra denne islamisering i sitt eget land og flyttet hit for å få demokrati, rettferdighet og et godt liv.

 

Håper du kan gi meg en liten forklaring på akkurat hvorfor alle da skulle vende om sine liv.

6858858[/snapback]

Det var ikke det tyske folket som ønsket å utrydde jødene under andre verdenskrig. Det var ikke det tyske folket som ønsket å gå til krig heller.

 

Spørsmålet er hva de muslimske lederne mener, og hvor mye makt og påvirkningskraft disse lederne har i forhold til den muslimske befolkningen.

 

Med Islam følger en del verdier som er i sterk opposisjon til vestlige verdier. Friheten til å velge selv, betyr friheten til å oppføre seg umoralsk. Mange muslimer ønsker ikke denne friheten for sine barn, spesielt ikke for sine jenter. Slik jeg forstår det, så er det mange som ikke ønsker vestlig frihet.

 

Jeg frykter at når andelen muslimer vokser, så vil man i vestlige land få to store grupper med verdisett i sterk konflikt med hverandre. Og det vil i såfall føre til konfrontasjoner, uro og bråk.

Lenke til kommentar

Fremtidens Imam: http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/5765659.html

Fyren tror det var usa som arrangerte 911, vet ikke om det var muslimer bak london eller madrid-bombene, mener al-quaida og bin laden er noe amerikanerne har funnet på. Det som slår en først når en ser dokumentaren er at han ikke kan håndhilse på journalisten siden hun er kvinne!

As we speak oppdrar han folk fra barns alder og oppover med sunne verdier anno 600 e.k. Allah hjelpe oss.

Lenke til kommentar

Så hvis vi "tvinger" muslimene til å stå på siden av et samfunn som tilsynelatende frykter og misliker dem, er det folk som denne imamen som vil påvirke meningene til våre muslimske borgere, istedet for at de utsettes for mer varierte påvirkninger. Putter man folk med felles, ytterliggående synspunkter sammen i en gruppe, vil faktisk meningene deres bli enda mer ekstreme. Derfor er ikke integrering bare et moteord, men noe som vi lykkes med å få til.

Lenke til kommentar
Nå skal ikke jeg si at jeg er noen ekspert på hverken islam eller norsk innvandringspolitikk, men dette at islam er en trussel mot Europa mener jeg at er vås.

 

Vel, hvor mange velfunksjonerende land med islamsk majoritet finnes det? Jeg tror at du hadde hatt godt av et studieopphold i et islamsk land, jeg vil anbefale Saudi-Arabia.

6859631[/snapback]

 

Hvis du hadde lest hele posten min hadde du kanskje forstått hva jeg mener.

Selvom kanskje det vil komme et muslimsk flertall så tviler jeg sterkt på at de ville "tatt over samfunnet" eller hva det nå er dere er så redde for. Dessuten: hvor skal alle disse muslimene komme fra? Tor du midtøsten er en muslimproduksjonsfabrikk som spyr muslimer ut for å ta over verden? Jeg tror faktisk heller DU hadde hatt godt av et studieopphold i et muslimsk land for å se hvordan de virkelig er. Jeg vil anbefale Tyrkia.

Lenke til kommentar
Dessuten: hvor skal alle disse muslimene komme fra? Tor du midtøsten er en muslimproduksjonsfabrikk som spyr muslimer ut for å ta over verden?

6862422[/snapback]

Fra hva jeg har hørt er det like mange under 18 som det er over 18 i disse landene. Så ja, de er en "muslimproduksjonsfabrikk som spyr muslimer ut ". Om det er for å ta over verden eller ikke er verdt en diskusjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Dessuten: hvor skal alle disse muslimene komme fra? Tor du midtøsten er en muslimproduksjonsfabrikk som spyr muslimer ut for å ta over verden?

6862422[/snapback]

 

Biologisk krigføring!

Lenke til kommentar
Er vel kjent at det eneste man garantert har nok av i U-land er folk og elendighet?

6863709[/snapback]

Helt normalt. I Norge er trygg alderdom noe politikerne står for. Evt. kan man ha et økonomisk system hvor man kan spare selv. Når disse mulighetene er borte er det ikke så mange alternativer bortsett fra et; at noe av avkommet overlever og kan ta seg av deg.
Lenke til kommentar

Hmm spør du meg så skyldes mange av problemene:

-dårlig utd(i de arabiske landene)

-som direkte følge av dette ->lett manipulert av religiøse ledere...aldri en bra ting....ta paven for eksempel...

->religion generelt sett

-Elendig integreringspolitikk i Europa(da mer spesifikt i Norge)

 

Spørsmålet i mine øyne er hvordan man skal senke mengden religiøse i europa...rett og slett gjøre det utrolig "ukult". I Norge er vi forsåvidt godt igang etter min mening.

Islam er tross alt rimelig lik både jødedommen og kristendommen, og har forsåvidt mange gode verdier etc

Mange av de tingene vi ser på som veldig negative ved islam skyldes "lokale" tolkninger av islam ikke islam itself.

Og hva i svarte har islam med demokrati å gjøre egentlig? Er det slik at det står i Koranen at man skal følge en diktator osv? Den er vel ikke noe mindre/mer for diktatur enn bibelen....vi har jo en liten wannabe-diktator kalt paven i europa...tenk hvor mye makt han hadde for bare noen hundre år siden...ikke spes demokratisk nei.

Vi har en statskirke ffs! hvor demokratisk er det egentlig?

Denne "anti demokrati"-greia skyldes ikke islam, men heller hvem som stort sett følger islam. Disse kommer stort sett fra mindre vellykkede land enn de europeiske...og hva har vel disse stakkarene å ty til enn religion, og blir følgelig manipulert av religiøse ledere.

 

Endel folk i USA tror de lever i verdens mest demokratiske land, og dette til tross for at befolkningen stort sett ikke er på "afghanistan-nivå".

 

 

ca 2% av Norges befolkning er muslimer....hvor mange er kristne?

Endret av morgawr
Lenke til kommentar
Mange av de tingene vi ser på som veldig negative ved islam skyldes "lokale" tolkninger av islam ikke islam itself.

Hvordan vet du at det skyldes tolkninger, og hvilke ting snakker du om da?

 

Og hva i svarte har islam med demokrati å gjøre egentlig?

Ingenting, siden islam ikke bare er en religion, men også en samfunnsform, og islam krever som kjent total underkastelse.

 

Vi har en statskirke ffs! hvor demokratisk er det egentlig?

Ja, for dette er sammenlignbart med muslimske land som steiner kvinner som har blitt voldtatt...

 

Endel folk i USA tror de lever i verdens mest demokratiske land, og dette til tross for at befolkningen stort sett ikke er på "afghanistan-nivå".

Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Islam er bare en religion, og ingen samfunnsform

 

Istedetfor bevisstløst å forsvare islam burde du sette deg ned og lese den. Ha samtidig i bakhodet at de fleste muslimer er fundamnetalister, dvs. leser den bokstavelig, så får vi se om du ikke ganske så fort bytter mening.

6869909[/snapback]

 

Her har vi et utmerket eksempel på ekte og stringent stråmannsargumentasjon fra en forvirret taskenspiller. Som om jeg skulle gidde å forsvare noen som helst religion, og minst av alle Islam.

 

Mener du at kristendommen også er en samfunnsform?

Lenke til kommentar
Islam er bare en religion, og ingen samfunnsform

 

Istedetfor bevisstløst å forsvare islam burde du sette deg ned og lese den. Ha samtidig i bakhodet at de fleste muslimer er fundamnetalister, dvs. leser den bokstavelig, så får vi se om du ikke ganske så fort bytter mening.

6869909[/snapback]

 

Vet du egentlig hvilket tema vi diskuterer?

 

"Ha samtidig i bakhodet at de fleste muslimer er fundamnetalister" .. dette er som vanlig drittprat av deg. Tror du virkelig de fleste muslimer ønsker å sprenge seg selv i lufta? Tror du virkelig at de går rundt her i Norge og hater 90 % av befolkningen fordi de er vantro? (osv)

 

Det er på tide å ta seg en tur ut og oppdatere hodet med informasjon om virkeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...