Gå til innhold

Islamismen vil oppløse demokratiet i Europa


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at mange konverterer til islam tror jeg er at kristendommen har blitt til de grader umyndiggjort, latterliggjort, svekket, osv. i vesten, så mange religiøse føler nok en slags maktesløshet, og er forvirret siden de hele tiden må gi etter.

 

Da føles det nok "trygt" for mange å finne islam, som er kompromissløs, og enda ikke "ødelagt" av rasjonell tenkning og logikk.

 

Hvorvidt islam er en krigsreligion eller ikke er vanskelig å si. Den er jo svært så selvmotsigende, så du kan finne nær sagt hva som helst der.

 

I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them.

 

This because they contended against Allah and His Messenger: If any contend against Allah and His Messenger, Allah is strict in punishment.

 

So when the sacred months have passed away, then slay the idolaters wherever you find them, and take them captives and besiege them and lie in wait for them in every ambush, then if they repent and keep up prayer and pay the poor-rate, leave their way free to them; surely Allah is Forgiving, Merciful.

 

Fight those who do not believe in Allah, nor in the latter day, nor do they prohibit what Allah and His Messenger have prohibited, nor follow the religion of truth, out of those who have been given the Book, until they pay the tax in acknowledgment of superiority and they are in a state of subjection.

 

And kill them wherever you find them, and drive them out from whence they drove you out, and persecution is severer than slaughter, and do not fight with them at the Sacred Mosque until they fight with you in it, but if they do fight you, then slay them; such is the recompense of the unbelievers.

 

=Koranen 2.216]Warfare is ordained for you, though it is hateful unto you; but it may happen that ye hate a thing which is good for you, and it may happen that ye love a thing which is bad for you. Allah knoweth, ye know not.

 

Let not the believers Take for friends or helpers Unbelievers rather than believers: if any do that, in nothing will there be help from Allah: except by way of precaution, that ye may Guard yourselves from them.

 

And all married women (are forbidden unto you) save those (captives) whom your right hands possess.

 

O ye who believe! Take not the Jews and the Christians for friends. They are friends one to another. He among you who taketh them for friends is (one) of them. Lo! Allah guideth not wrongdoing folk.

 

Successful indeed are the believers

Who are humble in their prayers,

And who shun vain conversation,

And who are payers of the poor-due;

And who guard their modesty -

Save from their wives or the (slaves) that their right hands possess, for then they are not blameworthy,

 

Kun noen kjappe utdrag.

 

Det morsomme er jo at koranen er slengt sammen i ettertid (etter Muhammeds død), akkurat som bibelen:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Origin_and_de..._the_Qur'an

Lenke til kommentar

Ta det helt med ro folkens, innen 2100 er menneskene borte, heck jeg er glad om jeg dør som gammel mann i slutten av 80 åra uten at det har blitt bomba store stykker av jorda.

 

For alt vi vet kan man innen 2020 ha et stor hull ved arabia land som heter "irak" eller en grop i havet som heter "Amerikagropa".

 

At vi blir muslimer er jeg mildt sakt ikke redd for, for det kommer ikke til å skje. Husk at dette her er snakk om ekstremister og representerer ikke hele den islamske befolkningen.

 

Er greit, jeg er noe skeptisk til islam og det islamske folket, men det er grunnet all medias fokus på at islam som religion er bad, mens sannheten er at det er snakk om ekstremister.

 

Nei folkens, bry dere heller om vår eksistens og da videre eksistens fremfor at islam skal styre europa om X ant år. Er mere reelt det.

Lenke til kommentar
Ta det helt med ro folkens, innen 2100 er menneskene borte, heck jeg er glad om jeg dør som gammel mann i slutten av 80 åra uten at det har blitt bomba store stykker av jorda.

 

For alt vi vet kan man innen 2020 ha et stor hull ved arabia land som heter "irak" eller en grop i havet som heter "Amerikagropa".

 

At vi blir muslimer er jeg mildt sakt ikke redd for, for det kommer ikke til å skje. Husk at dette her er snakk om ekstremister og representerer ikke hele den islamske befolkningen.

 

Er greit, jeg er noe skeptisk til islam og det islamske folket, men det er grunnet all medias fokus på at islam som religion er bad, mens sannheten er at det er snakk om ekstremister.

 

Nei folkens, bry dere heller om vår eksistens og da videre eksistens fremfor at islam skal styre europa om X ant år. Er mere reelt det.

6877057[/snapback]

 

 

Du tror heller muslimske ekstremister vil sprenge den vestlige verden istedet for å overta den?

 

Interessant. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg liker dårli at europa blir islamisert, jeg liker også dårli når dei brenner det norske og danske flagg, prikken over "i'en" er jo selfølgelig 11.September. mildt sagt katastrofe, muslimene imponerte ikke akruratt..

Liker ikke se at muslimene tar seg "godt" til rette her norge, det er vi nordmenn som har bygt opp Norge til oss selv, ikke til muslimer.. Dei har selfølgelig fått eget parti selv og nå, + enn haug med moskeer som skriker for full hals utover byen..

 

Det gode etter 11.September er USA & UK slo hardt ned på terror, sammen går Bush & Blair hand i hand i midtøsten og herjer.. De svinger pisken over midtøsten.

 

Håper USA mildt sagt uskadeligjør Iran umiddelbart fordi Iran med Atombombe, er det samme som og utstyre enn apekatt med AK47 (Utrygt)..

 

Får de tak Atombombe er det ute med vesten :(

 

Jeg forstår det slik slik at Islam ikke liker kristendom, ta dere enn titt her:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130882

 

Hva mener dere om det??

Endret av Landkrabben
Lenke til kommentar
Ta det helt med ro folkens, innen 2100 er menneskene borte, heck jeg er glad om jeg dør som gammel mann i slutten av 80 åra uten at det har blitt bomba store stykker av jorda.

 

For alt vi vet kan man innen 2020 ha et stor hull ved arabia land som heter "irak" eller en grop i havet som heter "Amerikagropa".

 

At vi blir muslimer er jeg mildt sakt ikke redd for, for det kommer ikke til å skje. Husk at dette her er snakk om ekstremister og representerer ikke hele den islamske befolkningen.

 

Er greit, jeg er noe skeptisk til islam og det islamske folket, men det er grunnet all medias fokus på at islam som religion er bad, mens sannheten er at det er snakk om ekstremister.

 

Nei folkens, bry dere heller om vår eksistens og da videre eksistens fremfor at islam skal styre europa om X ant år. Er mere reelt det.

6877057[/snapback]

 

 

Du tror heller muslimske ekstremister vil sprenge den vestlige verden istedet for å overta den?

 

Interessant. :hmm:

6887890[/snapback]

 

Tror heller nærmere bestemt at sannsyneligheten er større at mennesket bomber seg selv tilbake til steinalderen før vi overhode er nær til å bli muslimer...

Lenke til kommentar
Tror heller nærmere bestemt at sannsyneligheten er større at mennesket bomber seg selv tilbake til steinalderen før vi overhode er nær til å bli muslimer...

6890399[/snapback]

 

Jeg skal si meg enig i akkurat den. Selv om jeg heller tror vi er døde før vi har ødelagt jorda av forurensing (fra et miljøvernsstandpunkt).

 

To sider av samme sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Tror heller nærmere bestemt at sannsyneligheten er større at mennesket bomber seg selv tilbake til steinalderen før vi overhode er nær til å bli muslimer...

6890399[/snapback]

 

Jeg skal si meg enig i akkurat den. Selv om jeg heller tror vi er døde før vi har ødelagt jorda av forurensing (fra et miljøvernsstandpunkt).

 

To sider av samme sak.

6890440[/snapback]

 

"Ødelagt jorda" er et sterkt ord. Tror nok jorda klarer seg, det er oss selv vi bør bekymre oss for :p

Lenke til kommentar
Jeg leste en kronikk i Dagbladet i dag angående Syrias posisjon i Midt-Østen krisen. Det var godt å se at noen tar avstand fra terroren og den muslimske ekstremismen. Syrias president nekter å samarbeide med verken Palestina, Hizbollah eller Iran.

6889861[/snapback]

Det er kanskje ikke så rart. Det var vel Syria som ble invadert av palestinere under ledelse av Arafat, som ønsket å ta over styringen av ladet. De fikk kastet palestinerne ut, og dermed dro palestinerne til Libanon, der de slo seg ned for å angripe Israel.

 

PLOs angrep mot Israel fra Libanon, og libanesiske myndigheters uvilje til å gripe inn, er jo grunnen til at Israel invaderte Libanon første gangen.

 

Så det er ikke bare i Israel at palestinerne har laget djevelskap. Først prøvde de seg på Syria, og så rykket de inn i Libanon, der de knivet med libanesiske styrker til de fikk et landområde mot at de anerkjente Libanon som en selvstendig nasjon.

 

Og hadde ikke PLO slått seg til i Libanon, så hadde Israel aldri angrepet, og Hizbollah hadde aldri blitt dannet, og tusenvis av sivile hadde ikke lidd under ekstremistenes ondskap den dag i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...