Gå til innhold

En venns account banned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller hva om man setter for eksempel tekoppen over piltastene mens man er i bg for å unngå /afk, kan man bli permbanna for botprogram av det? 

 

Du kan gjerne modifisere en miksmaster som knasker på jump-tasten med et visst mellomrom. Uansett hvordan du egentlig gjør det, så lenge det er et mønster som repeteres over et langt tidsrom så tolkes det nok som botting.

 

Ordet "botting" er nok i seg selv litt misvisende. Poenget er at characteren repeterer en sekvens over lang tid uten variasjon, da blir det nok slått ned på. Høyst sansynlig vil en GM forsøke å kontakte person som er rapporterte, og så lenge han ikke får et svar men aktiviteten fortsetter så blir det nok en reaksjon i form av ban.

Lenke til kommentar
hmm godt poeng. Sikkert derfor vi aldri har hørt om folk som har blitt bannet for å kjøpe gull. Og jeg har vel aldri hørt om noen som har fått slettet gull pga kjøp heller for den saks skyld.

6862072[/snapback]

 

 

Hehe, sarkasmen er overveldende :love:

 

Men det spørs jo om ikke det er noe Blizzard bør tenke gjennom før de banner noen da. For det er nok fler enn meg som ville gjort slik om det var 100% sjanse for å bli bannet.

Lenke til kommentar
Har hatt 2-3 guildies som har blitt perm banna den siste tiden, uten å ha gjort noe. Accountene ble åpna igjen etter en kort tlf til blizz

6859900[/snapback]

 

Bare et kjappt spm; hvor ringte dem for å få ordnet opp i dette? har ikke hørt noe fra Blizz på noen dager, så kunne gjerne tenkt meg litt fortgang i prosessene her :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...