Tullballj Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hvis jeg vil ha litt mer minne i bærbaren min, kan jeg fikse det enkelt selv? Har en noen mnd gammel Acer TravelMate 8003LMi. Tenkte i hovedsak på mer ram?
Tullballj Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 kikket litt på maskinen selv nå. Det var en liten luke i bunnen av maskinen som var meget enkel å få opp. Der satt det en liten ram brikke. Er det bare å erstatte den med en større også tut og kjør?
Sandy84 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 kikket litt på maskinen selv nå. Det var en liten luke i bunnen av maskinen som var meget enkel å få opp. Der satt det en liten ram brikke. Er det bare å erstatte den med en større også tut og kjør? 6856232[/snapback] Ja, men du må passe på å kjøpe riktig minnebrikke! bruk f.eks minnekonfiguratoren på komplett (http://www.komplett.no/k/kc.asp?bn=10232), de ha også slike på mange andre sider som psdata.no ++ Vær også obs på hva maksgrensen for hvor mye minne du kan ha i maskinen! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå