Gå til innhold

komplett.no - sapphire x1900gt - prisøkning


xcyber

Anbefalte innlegg

Skulle til å kjøpe meg ett sapphire radeon x1900gt i dag men nå ser jeg at komplett.no har satt opp prisen over 300 kroner fra i går! for ett kjeltringfirma!

 

Dette er jo hinsides fornuft? prisen har ligget hele tiden på 1550,- og 380 kort i bestilling til lager den 13 september. og når kortet endelig kommer på lager så setter dem prisen opp til 1879??

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320722

 

jævla blodsugere

 

 

Grunnen til at jeg ikke bestilte kortet for ett par dager siden var at jeg ventet på noe annet som ikke var bekreftet enda! men så kom denne horrible prisøkningen på dette kortet og da gir jeg faen i å bestille fra komplett iallefall!

 

eurokurs eller ikke! så mye har ikke kursen steget over natta..

Endret av xcyber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

xcyber: I stedet for å spy ut med garp og usakligheter, kan du prøve å ta høyde for at prisene justeres jevnlig? Hvis Komplett ikke klarte å forhandle en like bra avtale ved dette innkjøpet som ved forrige innkjøp, betyr det at prisen går opp, SLIK FUNGERER SAMFUNNET.

 

Ingen vil tilby seg å gi noe bort gratis. Kostprisene justeres kontinuerlig, noe som ikke alltid medfører at det blir billigere for oss, det kan faktisk slå andre veien.

 

En liten digresjon: Skriker du like høyt når bensinen går opp i pris også, eller er det allment akseptert? makan!

Lenke til kommentar

Er det slik at du hadde bestillt et kort, og nå som det kom inn på lager skal de "plutselig" ha mer penger for det?

Eller at du har bare sittet og venta på det?

 

Hvis du har en bestilling, og de har endra prisen på bestillingen din, kan du jo sikkert sende en mail og spørre pent om du kan få den til den prisen du orginalt bestillte.

Lenke til kommentar

Hvorfor er komplett kjeltringer forde de vil ha fortjeneste? De er en bedrift og lever av sine kunder. Dersom de finner ut at de ikke tjener nok på et skjermkort og velger å skru opp prisen er det deres valg. Ingen som tvinger deg å kjøpe skjermkort derfra.

 

Du burde sette deg litt mer inn i bedriftsøkonomi før du uttaler deg på en slik måte. Det å se saken kun fra forbrukersynsvinkelen (det at alt burde være gratis) stemmer ikke med virkeligheten.

Lenke til kommentar

Jeg jobber ikke for komplett, jeg fikk faktisk ikke jobb der fordi jeg tydligvis ikke sa de rette tingene sjefen ville høre.

 

Du burde tenke deg litt om før du slenger ut med slike kommentarer, og kanskje innse at du heller trenger litt erfaring i det virklige liv, enn å kjøpe deg et bedre grafikk-kort for å bli enda mere asosial.

Lenke til kommentar
herregud..

 

hvem av dere jobber hos komplett egentlig??

 

 

latterlig at dere forsvarer en slik prisøkning med slik TULLPREIK!!

6854525[/snapback]

 

Så fordi vi ikke ser saken slik du gjør så jobber vi for komplett? Jeg har aldri jobbet for noen som helst webshop og uttaler meg som jeg gjør fordi jeg mener det. Du bør kanskje vurdere om du har uttalt deg på en måte som gjør at du får lite sympati før du slenger rundt deg med anklager..

Lenke til kommentar
herregud..

 

hvem av dere jobber hos komplett egentlig??

 

 

latterlig at dere forsvarer en slik prisøkning med slik TULLPREIK!!

6854525[/snapback]

 

Så fordi vi ikke ser saken slik du gjør så jobber vi for komplett? Jeg har aldri jobbet for noen som helst webshop og uttaler meg som jeg gjør fordi jeg mener det. Du bør kanskje vurdere om du har uttalt deg på en måte som gjør at du får lite sympati før du slenger rundt deg med anklager..

6854598[/snapback]

 

 

hvilke anklager??

 

mener du at det er feil at komplett ikke har satt opp prisen med 329 kroner på ett kort over natten? når det hele tiden har stått 1550 kroner for kortet og at kortet var ventet på lager i dag?

Når så kortet kommer på lager så bestemmer man seg for å skru opp prisen på det fordi at kortet er litt "populært" er meg en forpult utspekulert måte å flå penger fra folk på!

 

Jeg har vært fornøyd kunde hos komplett.no i mange år selv men dette tok kaka!

 

Elektronikk-priser skal gå NED og ikke OPP som i dette tilfellet..

Lenke til kommentar
herregud..

 

hvem av dere jobber hos komplett egentlig??

 

 

latterlig at dere forsvarer en slik prisøkning med slik TULLPREIK!!

6854525[/snapback]

 

Så fordi vi ikke ser saken slik du gjør så jobber vi for komplett? Jeg har aldri jobbet for noen som helst webshop og uttaler meg som jeg gjør fordi jeg mener det. Du bør kanskje vurdere om du har uttalt deg på en måte som gjør at du får lite sympati før du slenger rundt deg med anklager..

6854598[/snapback]

Elektronikk-priser skal gå NED og ikke OPP som i dette tilfellet..

6854636[/snapback]

Fordi.. ?

Lenke til kommentar
Elektronikk-priser skal gå NED og ikke OPP som i dette tilfellet..

6854636[/snapback]

 

Samme mener jeg om bensinprisen :roll:

 

Det er mange ting som kan føre til prisjustering. Rabattavtaler kan bli brutt, kronekursen kan forandre seg eller Komplett har rett og slett gjort en feil, og retter opp i det de oppdager det.

 

300,- er vel ikke så mye? Bare å handle hos noen andre hvis Komplett oppfører seg så "uanstendige" i denne saken.

 

Mvh Pjokk (Ansatt som servitør ved ett hotell, jobber ikke på Komplett...)

Lenke til kommentar
herregud..

 

hvem av dere jobber hos komplett egentlig??

 

 

latterlig at dere forsvarer en slik prisøkning med slik TULLPREIK!!

6854525[/snapback]

 

 

Nå må det ikke akkuratt bety at de jobber for komplett heller. Og at det er tullpreik er å dra det ganske langt syns nå jeg. Prisøkning er ikke uvanlig i det hele tatt. Sånn er det på alle dataprodukter.

 

Voks opp!!

Lenke til kommentar

Komplett.no er gått på børs. (tror det var i 2005). Tror det er blitt et ASA. Du får kjøpe deg noen aksjer å møte opp på generalforsamlingen. Der får du sikkert svar på hvorfor. (du forstår sikkert hvorfor i alle fall) Skal man drive butikk, så må man ha betalt for det man driver med. Alt koster! That`s business!

Lenke til kommentar

hvilke anklager??

 

Når så kortet kommer på lager så bestemmer man seg for å skru opp prisen på det fordi at kortet er litt "populært" er meg en forpult utspekulert måte å flå penger fra folk på!

 

Jeg har vært fornøyd kunde hos komplett.no i mange år selv men dette tok kaka!

 

Elektronikk-priser skal gå NED og ikke OPP som i dette tilfellet..

6854636[/snapback]

 

Hvilke anklager?

 

herregud..

 

hvem av dere jobber hos komplett egentlig??

 

 

latterlig at dere forsvarer en slik prisøkning med slik TULLPREIK!!

 

Sjekk også prisene andre steder før du uttaler deg ;)

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=44986

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...