Gå til innhold

Det jobbes med Jackson og Hobbiten..?

Tumbleweed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er litt teit at man faktisk må overtale noen til og lage en film som, ja jeg nesten er 100% sikker på at kommer til og bli en suksess(det finnes nok av lotr fanboys ute i verden og jeg er en av de)

Skrevet

Meiner å huske å ha sett en trailer for hobitten for en god stund siden, men var kanskje noe tull?

Virka ekte nok...

Men jeg gleder meg sjukt, det bare MÅ komme en film om hobbiten.

Mye bedre enn ringenes herre triologien.

<3

Skrevet

Jeg er HELT sikker på at det en eller annen gang vil komme en filmatisering av Hobbiten. Og jeg håper at Peter Jackson har regien og at vi får se Ian McKellen som Gandalf og Ian Holm som Bilbo.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ian Holm som Bilbo? Det håper ikke jeg. Han er for gammel.

Skrevet
Ian Holm som Bilbo? Det håper ikke jeg. Han er for gammel.

6858911[/snapback]

sminke + samme teknisk som de bruker i x-men3 så funker det finfint

nå skal de jo lages en hel film slik..

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nå er ikke jeg superfan av CGI, så jeg foretrekker the real thing i form av en skuespiller med passende alder.

Skrevet (endret)

Hva med å bruke han som spilte Bilbo i Ringenes Herre? Han har kanskje ikke kaliber til å bære en hel film ...

edit: Og vis Gandalf skal være med så skal selvfølgelig Ian McKellen være med :) Noe annet er uaktuelt. Kulturo har faktisk en nyhet på dette nå, stammende fra kl. 20.00.

Endret av Mr.SS
Skrevet (endret)

Ian Holm er en meget god skuespiller, så han hadde ikke hatt noen problemer med å være Bilbo 60år tidligere, husk han var jo det i introen til den første ringenes herre filmen (da han fant ringen) Men de bør bestemme seg snart for både Ian Holm og Ian McKellen begynner å bli gamle og uventede hendelser kan skje. Skulle Ian McKellen dø så er jeg ganske sikker på at filmatiseringen av hobbiten ville bli lagt på is.

Endret av zandro
Skrevet

Jeg håper de vil bruke flere av de samme skuespillerne som de brukte i ringenes herre i hobbiten.

Filmen vil nok bli bedre, da de vil virke som de "hører" mere sammen...

Skrevet

Nå gjør jeg meg sikkert til en upopulær mann, men jeg mener at Peter Jackson bør gå tilbake til røttene sine og lage en skikkelig smakløs splatterkomedie med skyhøyt budsjett. :)

Skrevet

:ohmy:

mener du at han ikke greide å lage ringenes herre bra nok?

Jeg syntes han skal lage hobbiten også, og ikke slike smakløse splattekomedier :p

Skrevet

Han gjorde en kjempejobb med Ringenes Herre, men det er ikke slike filmer som står øverst på min liste. Jeg foretrekker hans tidligere verker (Braindead, Bad Taste, Meet the Feebles, The Frighteners). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...