Gå til innhold

TES: Oblivion spørsmål om mana


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo...

 

Lurer på hvordan jeg kan få veldi mye willpower sånn at jeg få mye mana.. Når jeg mener mye mener jeg rundt 6-7-8 hundre mana points...  Vet at vis man kombinerer soul gems med itemer men jeg syns ikke d blir nokk....

 

Takk for alle svar :)

6851817[/snapback]

 

Se i manualen og finn ut hvilke skills Intelligence governer, disse trener du masse, gå opp i level, velg Intelligence og få den opp til 100.

 

Etter det er det jo alltids mulig med Fortify Magicka ting.

 

Og Breton i Mage Birthsign har 100 ekstra Magicka fra start.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Hallo...

 

Lurer på hvordan jeg kan få veldi mye willpower sånn at jeg få mye mana.. Når jeg mener mye mener jeg rundt 6-7-8 hundre mana points...  Vet at vis man kombinerer soul gems med itemer men jeg syns ikke d blir nokk....

 

Takk for alle svar :)

6851817[/snapback]

Er det ikke Intelligence som gjør at man for mer mana og willpoweer sånn at manaen fylles raskere

Lenke til kommentar
Hallo...

 

Lurer på hvordan jeg kan få veldi mye willpower sånn at jeg få mye mana.. Når jeg mener mye mener jeg rundt 6-7-8 hundre mana points...  Vet at vis man kombinerer soul gems med itemer men jeg syns ikke d blir nokk....

 

Takk for alle svar :)

6851817[/snapback]

Er det ikke Intelligence som gjør at man for mer mana og willpower sånn at manaen fylles raskere

6853452[/snapback]

Lenke til kommentar

Bruk mye Alchemy, og ha det som mainskill. For det første, får du dritmye penger bare av å lage potions av alt mulig og selge det. For det andre, går det på Intelligence, som igjen gir mere Mana. Finner masse guides på nettet til hvilke ingredienser som passer sammen. Men du finner det ut etterhvert selv også.

 

Alchemy er lett å level'e, du bare samler ingredienser overalt du ser dem, så kan du hamre ut 10-12 potions i slengen. Selv om det ikke har effekter du trenger selv, kan alt selges i butikker.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Bruk mye Alchemy, og ha det som mainskill. For det første, får du dritmye penger bare av å lage potions av alt mulig og selge det. For det andre, går det på Intelligence, som igjen gir mere Mana. Finner masse guides på nettet til hvilke ingredienser som passer sammen. Men du finner det ut etterhvert selv også.

 

 

6855634[/snapback]

 

har du no'n linker til det?

Lenke til kommentar

Går det an å lage fortify intelligence potions? Husker det var lett å abuse i Morrowind. Lage mange fortify intelligence, drikke de, så lage flere fortify intelligence, drikke de igjen. Siden man ble så smart, ble også potions'a veldig kraftige og ble verdt mye. Så selgte man det til han i Caldera med 5000gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...