Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Takk til dere som har prøvd å kjøre fra meg!


elektroboy

Anbefalte innlegg

Lyst til å lage en sånn tråd jeg, for det er så morsomt å lese på:) Kan takke til en mercedes cdi 400 gelenderwagen(272), som prøvde å kjøre fra tahoen vår(300hk-bensin)! Vi hang på vi vøttø,du var ganske redd i svinga, bremsa mye, men du var kanskje ikke derfra, så du kjente ikke den veien så godt! Men opp den bakken ga du full spiker å vi holdt akkurat følge, Det er Alltid morsomt å holde følge=) :love:

Kom igjen dere å, skriv inn:)

Endret av elektroboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, good one. :p

6851283[/snapback]

 

Det er jo det man skal gjøre. :p

La oss si at du på tur hjem fra arbeid kjørte med en styggfin sportsbil bak deg, som du klarte å holde bak deg helt hjem. Da kan du poste her veit du, skryte og kanskje få høre fra den som kjørte bak deg? :)

 

Sånne tråder er fine.

Lenke til kommentar
Hehe, good one. :p

6851283[/snapback]

 

Det er jo det man skal gjøre. :p

La oss si at du på tur hjem fra arbeid kjørte med en styggfin sportsbil bak deg, som du klarte å holde bak deg helt hjem. Da kan du poste her veit du, skryte og kanskje få høre fra den som kjørte bak deg? :)

 

Sånne tråder er fine.

6851405[/snapback]

Ja, greit. Da skjønte jeg poenget med tråden :p

Hørtes bare så ufattelig dumt ut når jeg tenkte på den setningen.

 

Takker til folk man har kjørt enten med eller fra. Kjøre fra folk, jaja.

Lenke til kommentar

takk til div civic'er, prelud'er, div bmw'er, div volvo'er, div golf'er, en passat vr6, div calibra'er og alle andre som ikke er redd for å kjøre når det blir grønt :)

 

Ja, jeg har sikkert blitt frakjørt hundrevis av ganger også. Men det er jo moro når den gamle late forden faktisk kjører fra noen.

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar

hehe :p

 

får vel takke den typa som blikna med lysa når jeg lå i 120 i forbi-kjørings feltet, jeg kjørte høflig inn til siden og slapp forbi tyskeren, så ga han på, jeg la meg ut igjen, kjørte på til ca 150-160, og vips, tyskeren var borte(bak meg ihvertfall)...

Bedre lykke neste gang, du trenger en råere bil enn det for å kjøre forbi meg(aner ikke hvilken bil det var)

Synd jeg måtte svinge av veien etterpå...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

jepp, er mest hva man tør/klarer fremfor hva bilen klarer...

 

merker det godt når jeg kjører i en gammel civic :p

 

tviler på at jeg får den opp i 180, men jeg har dratt fra alt jeg har prøvd på(som jeg kan huske ihvertfall), eneset fordelen jeg har er ekstra stive dempere...

 

er mange som har kjørt forbi meg også, men da gidder/tør jeg ikke kjøre på.

Lenke til kommentar

Vil utlevere en takk til den lokale lennsmannen som for 5 år siden bare tok lappen fra meg i bare to dager. Jeg kunne vel ikke vite at han kjørte i en sivil bil da jeg bestemte meg for å kjøre forbi han med dårlig eksosanlegg på ford'en.. :no:

Det med eksosanlegget ville nok gått hadde jeg ikke fortsatt med å øke farta etter forbikjøringa.Litt guffen følelse å se Toyota'n komme etter med blinkers i grillen.

Etter den dagen så ser jeg godt ann bilene jeg skal forbi.

Lenke til kommentar

Takk til min mormor, som satt i passasjersetet når en fartsgal ungkar tok ei vill forbikjøring INNI en tunnell, bare ga på max for å rekke å komme inn i sin egen kjørebane, men ikke klarte det og smalt inn i mormors bil med FULL kraft (vi snakker vel minst 180km tilsammen i treffpunktet), hvorpå hans bil ble slengt MINST 20 meter avgårde, og mormor ble grønnsak og endte livet på sykehjemmet der hun ikke kjente igjen sin egen datter. Takk til henne. Og han som kjørte. For han var jo tøff.

Lenke til kommentar
Takk til min mormor, som satt i passasjersetet når en fartsgal ungkar tok ei vill forbikjøring INNI en tunnell, bare ga på max for å rekke å komme inn i sin egen kjørebane, men ikke klarte det og smalt inn i mormors bil med FULL kraft (vi snakker vel minst 180km tilsammen i treffpunktet), hvorpå hans bil ble slengt MINST 20 meter avgårde, og mormor ble grønnsak og endte livet på sykehjemmet der hun ikke kjente igjen sin egen datter. Takk til henne. Og han som kjørte. For han var jo tøff.

6863446[/snapback]

Leit å høre..

Kondolerer! :cry:

Endret av DE1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...