Gå til innhold

Slem gutt eller jente


Danielzu

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk i 3.klasse var det en som var 2 år yngre enn meg som kalte meg et eller annet. Så jeg spente bein på han :D synd for han at han var utrolig spinkel og han landet på noen røtter, for han brakk nemlig kravebeinet ;)

 

I 7.klasse var det kongen på haugen. Husker det var en som var litt yngre enn meg som prøvde å hoppe opp mot meg, så jeg pushe han alt jeg kunne ned igjen. Kjipt at han datt mot en sånn aluminiumstrømboks, for han brakk armen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uff..joda . er ikke helt uskyldig :whistle: . på barneskolen hadde vi en helt forferdelig lærer . satans redskap for å pine skole-elever . så en dag bestemte vi oss for å være litt slemme . vi skulle lage mat til han på heimkunnskapen ...og vi harket opp skikkelig snørrspytt som vi rørte godt inn i maten hans . heh,husker det som om det var i går . "æ elsker stekte bananar!" ,sa han mens det rant nedover haka

7012746[/snapback]

i think i have to.. puke..

 

satan så ekkelt da :p

 

PS: du ga meg en god i idé til hva jeg skal gjøre på den læreren vi har i heimkunnskap :thumbup: )

7014634[/snapback]

ahaha :D . en annen dag bakte vi inn en kork i bollene . og når vi lagde sånne spesielle pannekaker tok jeg på et ganske så tykt lag med chillikrydder og andre sterke saker...muhahaha Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
uff..joda . er ikke helt uskyldig :whistle: . på barneskolen hadde vi en helt forferdelig lærer . satans redskap for å pine skole-elever . så en dag bestemte vi oss for å være litt slemme . vi skulle lage mat til han på heimkunnskapen ...og vi harket opp skikkelig snørrspytt som vi rørte godt inn i maten hans . heh,husker det som om det var i går . "æ elsker stekte bananar!" ,sa han mens det rant nedover haka

7012746[/snapback]

i think i have to.. puke..

 

satan så ekkelt da :p

 

PS: du ga meg en god i idé til hva jeg skal gjøre på den læreren vi har i heimkunnskap :thumbup: )

7014634[/snapback]

ahaha :D . en annen dag bakte vi inn en kork i bollene . og når vi lagde sånne spesielle pannekaker tok jeg på et ganske så tykt lag med chillikrydder og andre sterke saker...muhahaha

7033120[/snapback]

 

 

 

 

beste mat-tips sidne inger espelid sine glansdager :!: :D

Lenke til kommentar
hmm.. synes jeg var ganske slem på en konsert i fjor hvor en idiot som var høyere enn meg og stod bak meg stod og slo meg i hodet hele tiden ( han rocket jo bare til musikken da men sluttet faen meg aldri). Så til slutt så bestemte jeg meg for å headbange til musikken og så tok jeg og kjørte bakhodet i trynet på han så han begynte å blø kraftig neseblod :D da holdt han i det minste opp ;)

6925769[/snapback]

 

Haha, lo godt av den ^^

 

Det slemmeste jeg har gjort... Hmm, den var vansklig. Bite bestekameraten min i bakleggen da han sto i senga mi kanskje? Eller, vil ikke kalle det slemt når jeg hadde gitt klar beskjed om at den senga skulle ingen i, for da lakk lufta ut av madrassen :p Hehe, kretskorpssamlinger er alltid like sundt.. han klikka i vinkel i hvertfall! :innocent:

Lenke til kommentar

hehe mange morsomme her

 

 

det verste jeg har gjort må være og kline til kompissen min alt jeg greide. traff han på kinnet han klyvde leppa og leppa satt fast i tennene må si det var ikke med vilje fordi vi skulle bokse med hansker så jeg fikk noen harde sekk hansker fordi de andre som sto der mente jeg var så svak og ikkke kunne slå. øynene deres ble store ja! :tease:

 

og jeg er IKKE voldelig! har vært i slåsskamp en gang og da var det en fyr som komm bort til meg og begynnte og yppe seg jeg visste ikke hvem fyren var en gang og vennene hans sto og lo og så på :no: det er skikkelig teit og gjøre sånnt ass! jeg gjorde ikke noe galt da...bare dengte fyren i bakken og sa han skulle slutte! må sies at den fyren var en av de "tøffe" gutta som går med hettegenser og ypper på alle :whistle:

Lenke til kommentar

Kom på en morsom historie. Under en klassefest på barneskola ble jeg "dumpa" av dama som selvfølgelig var der. Det var vinter og hun sto på andre siden av fotballbanen og snakket med noen folk. Jeg hadde klemt en isball skikkelig lenge, og bestemte meg for å lade den mot hun! Den traff steinhardt rett i hodet hennes, så hun havnet i bakken! Jeg snudde meg og latet som ikke noe ! :D Hadde aldri trodd jeg skulle kaste så langt i en alder av 11 år, eller 12 kanskje jeg var!

Endret av mads182
Lenke til kommentar

haha den siste minner meg om noe: da jeg gikk i 8klasse så gikk en sånn skikkelig mussler i 9ende så sto vi der og snakka så plusselig sa han se nå så pælma han alt han greide ballen gikk igjenom luften en 40meter og skrudde seg en 2-3meter mot høyre på dem 40metera og gjett hva som var der den snøballen landa=?

 

 

REKTOREN....... hahahahahahahahaha han løpte jo vekk,men aller andre bare dattsammen av latter og han traff rektoren faan meg mitt i panna og.. :thumbup:

 

 

 

EDIT_: det var en snøball som var hard som is :hmm:

Endret av hiper
Lenke til kommentar

jeg var utvekslingselev i new zealand, og fant ut at jeg skulle dra på litt med årets aprilsnarr. derfor diktet jeg opp en historie om at jeg hadde blitt busta for å røyke hasj, og derfor skulle bli hjemsendt, og alt dette la jeg ut i bloggen min. hele familien min gikk fem på, og det hadde visst vært full ståhei hjemme. diverse telefoner fra mamma til pappa, pappa til ansvarlig kontor, besteforeldre til pappas kontor, alvorlige samtaler over middagsbordet. på grunn av en tolv timers tidsforskjell tok det litt tid før de kunne få tak i meg, men sånn rundt syv om morgenen ble jeg vekket av en "alvorstelefon". da hjalp det ikke så mye at jeg kunne innrømme at alt bare var dritt, de var rimelig sure likevel. ...slem gutt.

Lenke til kommentar
jeg var utvekslingselev i new zealand, og fant ut at jeg skulle dra på litt med årets aprilsnarr. derfor diktet jeg opp en historie om at jeg hadde blitt busta for å røyke hasj, og derfor skulle bli hjemsendt, og alt dette la jeg ut i bloggen min. hele familien min gikk fem på, og det hadde visst vært full ståhei hjemme. diverse telefoner fra mamma til pappa, pappa til ansvarlig kontor, besteforeldre til pappas kontor, alvorlige samtaler over middagsbordet. på grunn av en tolv timers tidsforskjell tok det litt tid før de kunne få tak i meg, men sånn rundt syv om morgenen ble jeg vekket av en "alvorstelefon". da hjalp det ikke så mye at jeg kunne innrømme at alt bare var dritt, de var rimelig sure likevel. ...slem gutt.

7093120[/snapback]

 

 

rimelig genialt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmmm... En av de slemmeste tingene jeg har gjort? Må vell være da jeg pisset på en liten snørrunge da jeg var 8 år gammel (han var like gammel).

 

Dagen etter skulle jeg leke med broren hannes og ringte på døra. Da kom piss ungen og åpnet den. Han sprang jo med en gang å henta mora si og ropte "gutten som pissa på mæ e her!!" hørte bare mora brølte masse stygt og kom springannes mot døra. Jeg sprang for livet.

Endret av joku
Lenke til kommentar
kjøpte et puslespill til min kompis i 8-års bursdags gave..et sånt med 2000 brikker..han var så redd for det, og psulet i flere dager i strekk..

 

 

hadde alle bitene untatt en..den tok jeg på bursdan hans...en uke i forveien:P:P

7026674[/snapback]

Du er OND!

7243541[/snapback]

 

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :w00t:

Lenke til kommentar

To tvillingbrødre jeg kjenner var ekstremt rampete da de var små- husker de fortalte at de hadde tegnet i taket på pappas splitter nye bil...den er sur!

 

Jeg selv var ikke av de verste men jeg husker at jeg og kusina mi lekte ute om sommern, og hadde lagd oss en sti gjennom brenneslekratt slik at vi kom inn i hagen fra veien..hun var da 2 år yngre og løp ikke like fort som meg, så hun falt og brant seg over hele kroppen...mens jeg lo og løp videre...hadde det ganske vondt en periode da ja :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...