Gå til innhold

Nye priest Mass Dispell fjerner Divine Shield


Anbefalte innlegg

This dispel is potent enough to remove Magic effects that are normally undispellable.

 

DS = undispellable :/

 

Helt på trynet måten blizzard gir alle andre klasser enn paladin alt det de vil ha pr nå. Den eneste klassen som ikke har fått alt de har bedt om, + litt til, er jo paladin :/

6853400[/snapback]

 

CRY MORE NOOB! DØD OVER PALADINS!

6853404[/snapback]

 

Gratulerer med det mest useriøse svaret på et forum på lenge :) blir aldri det samme å lese på forums uten slike kommentarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ha den der + en heal i shadowform, håper virkelig de endrer litt på paladin klassen før de releaser TBC, paladin har alltid gått i en mer og mer cleric rolle, og til TBC skal vi plutselig bli tank og. *sigh*

 

6855765[/snapback]

 

Trodde det var det alle paladins ville jeg? Litt hellig kriger, en dæsj caster, og en touch av lime.

 

 

Mage sin invisibility(granmer?) blir et tveegget sverd tror jeg, eller verre. Detect greater invisibility er en fin bil. :)

Lenke til kommentar
Helt på trynet måten blizzard gir alle andre klasser enn paladin alt det de vil ha pr nå. Den eneste klassen som ikke har fått alt de har bedt om, + litt til, er jo paladin :/

6853400[/snapback]

 

Hahaha :!: :!:

Om du sier det så :ermm:

Ikke nok med healing i toppklasse, kraftig forbedret tanke-egenskaper og en forbedret versjona av deathwish, som i tillegg er trainable skill?

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Hahaha  :!:  :!:

Om du sier det så  :ermm:

Ikke nok med healing i toppklasse, kraftig forbedret tanke-egenskaper og en forbedret versjona  av deathwish, som i tillegg er trainable skill?

6856939[/snapback]

Kanskje vi ikke har lyst til å tanke? En del bedre healing fremfor tanke egenskaper any day.

Tanking er uansett en warrior sin jobb, ikke paladin.

Kan ikke akkurat si at healing delen hos paladin har blitt boostet alt for mye.

 

Og det at de gjør det mulig å dispelle DS er bare latterlig. Eneste forsvaret paladins har mot å bli voldtatt av horde. Uten dps og uten shields kan jo paladins bare legge seg ned å dø om de skulle møte mer enn 1 motstander.

 

Ser for meg mange retard prester dispelle DS når en stakkars paladin har fått en mob for mye på seg. Og da snakker jeg ikke om prester av motsatt faction, men samme faction.

Blir kjempeartig!

 

Med denne forandringen kan de jo bare fjerne hele DS og gi oss noe damage abilities i stedet.

 

Regner med at iceblock blir dispellable også. Og stealth, fear, stun effects og andre crowd/mob/player control egenskaper. Hva med shadowform?

Hva med invunrability potion? Blir den også dispellable da siden Blizzard ikke liker sånt?

Jeg ser at Blizzard syns det er unfair i forhold til PVP. Hvorfor skal den da være dispellable utenfor battlegrounds?

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
...og en forbedret versjona  av deathwish, som i tillegg er trainable skill?

6856939[/snapback]

 

Forbedret? Like mye skade, like lang cooldown, men deathwish varer 10sec lengre, og gjør deg immun til fear, pluss at du får marginalt mindre armor og resistance.

Deathwish er i en helt annen klasse spør du meg.

 

og ja jeg regner også med at AW blir magic, så den lett kan bli et offer for Purge/Dispel/Spellsteal/Devour Magic

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Å mase om at en av ni klasser kan ta bort deres 12 immune hvert femte minutt er jo bare bs..

 

Paladins er så mye bedre pvp healers enn shamans at det er sjukt..

 

(Etter å ha spilt horde & alliance for en veldig lang tid har jeg lett sett forskjellen)

 

I 1/9 kamper møter du ikke en priest, og bare i 1/20 kamper bruker du Divine shield.

 

så det blir vel sånn 1/60 ganger den blir dispella.

 

CRY MORE, og btw Mages sin iceblock blir nok fjerna av dette også, noe som egentlig er mer urettferdig. (Frost mages sin største survival, og eneste skill imotsetning til paladins sine 7k+ armor)

Lenke til kommentar
...og en forbedret versjona  av deathwish, som i tillegg er trainable skill?

6856939[/snapback]

 

Forbedret? Like mye skade, like lang cooldown, men deathwish varer 10sec lengre, og gjør deg immun til fear, pluss at du får marginalt mindre armor og resistance.

Deathwish er i en helt annen klasse spør du meg.

 

og ja jeg regner også med at AW blir magic, så den lett kan bli et offer for Purge/Dispel/Spellsteal/Devour Magic

6859967[/snapback]

 

Du kan i det minste sjekke fakta før du uttaler deg. Deatwish er bare 20% mer damage, og i BC blir den forandret så du tar imot 5% mer damage med deatwish aktivert. Om den varer 20 eller 30 sekunder har ingenting å si i pvp, kampene er så korte uansett.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Unnskyld meg at jeg ikke får med meg hver eneste liten tweak til alle skillsa i spillet da, men den er uansett i en helt annen klasse i forhold til AV.

 

At paladins får 1min Forbearance er en mye større risiko for dem enn at warriors tar 5% mer skade i 30sek. Og fear immunity... skulle gitt så mangt for det, elsker å spille på warriorn min med Berserker rage og deathwish.

 

20% + fear immunity i 30sek > 30% i 20sek.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Unnskyld meg at jeg ikke får med meg hver eneste liten tweak til alle skillsa i spillet da, men den er uansett i en helt annen klasse i forhold til AV.

 

At paladins får 1min Forbearance er en mye større risiko for dem enn at warriors tar 5% mer skade i 30sek. Og fear immunity... skulle gitt så mangt for det, elsker å spille på warriorn min med Berserker rage og deathwish.

 

20% + fear immunity i 30sek > 30% i 20sek.

6862047[/snapback]

 

Prester kan uansett bare dispelle divine shield i BC, så at det er en stor risiko er jeg uenig i. Kansje i duell, men ikke i gruppe-pvp. Alle de små prosentene blir til sammen en stor prosent også vet du. 5% deathwish, 10% berserker stance, av og til 20% fra recklessness, og alle castere fryder seg over imba crits.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

...

 

Jeg er litt skuffet over Blizzard, så klart er det helt for jævelig når en paladin med bare warrior gear og Sulfuras bubbler og healer seg hele tiden, men for en person som bruker paladinen som den er ment til (ie: support) så er dette ganske dumt gjort..

 

DS er et ganske effektivt ''våpen'' for å heale andre uten å bli selv drept. BoP er også der og kan beskytte andre mot melee, men den kan også bli dispella. Zalgradis har selv demonstrert at en paladin som bygger seg sånn som den er ment til (ie: protection/holy build) så er den mye mer effektiv i group PvP (også alene, spesielt mot melee). Retribution paladinsa som bare prøver å drepe folk er bare irriterende :p

 

Selv synes jeg at DS er fin som den er, og paladin talentsa. Men problemet er at alle spells en paladin kan kaste, kan nå bli dispella (untatt auras). Noe som faktisk er et stort problem når TBC konsentrerer seg mest rundt PvP.

Endret av S7S
Lenke til kommentar
Du får forbearance av å bruke Avenging Wrath.

Og ja, jeg vil si at å ikke ha muligheten til å bruke Divine shield eller BoP på seg selv i 1min er mye "værre" (eller større risiko i bytte for mer dmg) for en paladin enn å ta 5% mer skade i 30sek.

Klassen vår er som tidligere sagt, bygd opp rundt vår "eminente" 5min spell.

6862382[/snapback]

 

Joa, er ikke ute etter å krangle, MEN, når prester kan dispelle divine shield (noe de kommer til å gjøre som bare det), vil nok den "deathwishen" til paladin være et bedre valg en DS i gruppe-pvp. Om der er prester på motstanderlaget selvfølgelig..

 

Warrior er ikke laget til å kun tanke de heller, de har flere muligheter.

 

Virker ikke slik i BC, med blodnerfing av alt utenom prot desverre..

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Joa, er ikke ute etter å krangle, MEN, når prester kan dispelle divine shield (noe de kommer til å gjøre som bare det), vil nok den "deathwishen" til paladin være et bedre valg en DS i gruppe-pvp. Om der er prester på motstanderlaget selvfølgelig..

Vel... Du vet like godt som meg at DPS ikke er paladin sin rolle i gruppe-pvp. Så det der er enkelt og greit en nerf av paladins i gruppe-pvp. Og hva er poenget med det nå som horde også får paladins? Da er det jo uansett rettferdig mellom horde og alliance. Uforståelig nerf etter min mening.

Lenke til kommentar
Det er vel mer en sinnsyk priest buff enn en paladin nerf imo.

 

Likferd: hvorfor skal AW være ett bedre valg? Kan fortsatt dispelle den også.

6863922[/snapback]

 

Eneste som er bekreftet er vel at divine shield kan dispelles. det er selvsagt mulig at den dispeller ALT en paladin har, men det virker ikke balansert i mine øyne

Lenke til kommentar

Den fjerner vel kun 1 positiv og negtiv effekt om gangen. Vil det da si at den vil fjerne det "nyeste" aktive effekten? Hvis det er slik så kan jo en situiasjon være slik: Man aktiverer bubble og så kjører en random seal før priesten får dispellet. DS består men sealen blir dispellet.

 

Dette er vel mer et spørsmål enn en teori.

 

Og om det er slik så finnes det jo workarounds. F.eks om priesten har en shammy på laget, så bare purger han vekk alt før priesten dispeller. Krever litt koordinasjon dog ;)

 

Evt at priesten bare dispeller en gang til, men blir tilsammen 2k+ mana da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...