Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komme under oralsex


asdfgh

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent en jente en god stund, og i sommer skjedde det noe mer. Vi begynte å kline, og endte opp med å bli sugd en liten stund på svaberget en mørk sommernatt :!:

Møtte hun forrige helg igjen, og det ble litt kos da også...

 

Til poenget: hun har sugd meg to ganger, jeg kom ikke første gang (holdt bare på en liten stund), men andre. Jeg trodde jeg kunne holde igjen, men klarte ikke. Dette resulterte at jeg kom inni munnen hennes. Jeg ble ganske flau av det, for jeg tror ikke hun likte det noe særlig. Og etter det begynte vi å kline igjen, jeg syns det var ekkelt, men jeg ville ikke lage noe "big scene" av det. Hva syns dere om dette? er det ekkelt? Sier du fra før du kommer når dere han oralsex?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare høflig å si ifra, så slipper du at hun hoster opp en uventet dose sperm. Det dreper stemningen, skal jeg si deg. Hvis hun vil svelge, spytte eller la det spurte ut i naturen, så er det opp til henne. Tvinger du henne til noe, så blir det nok din siste blowjob.

 

Hvis du forventer at hun skal svelge sperm, så kan du ikke synes det er ekkelt å kysse henne etterpå; slikt hykleri er bare teit.

Lenke til kommentar
Og etter det begynte vi å kline igjen, jeg syns det var ekkelt, men jeg ville ikke lage noe "big scene" av det. Hva syns dere om dette? er det ekkelt? Sier du fra før du kommer når dere han oralsex?

6846776[/snapback]

Pyse ;)

 

Såpass må du tåle hvis du kommer i munnen hennes. Men det er alltid greit å gi et hint om at det nærmer seg veldig - noen jenter synes det er helt greit, andre liker det ikke, og de fleste vil vel gjerne ha litt mer enn 2 sekunders varsel.

Lenke til kommentar

Sier alltid ifra med noen som ikke kjenner meg. Men det er stort sett liten tvil allikevel. De som kjenner meg er i hvertfall ikke tvil.

 

Synes ikke det er ekkelt å kline med dama etterpå. Men jeg er uenig med de som mener man ikke kan synes det er ekkelt å kline etterpå. De som mener det er vel de samme som har avkryssningslapp på kjøkkenet for å passe på at man gjør like mye husarbeide. :p

 

Hvis dama synes det er greit å ta ladningen i munnen, og gutten synes det er ekkelt å kline, så er ikke det noe å lage problem ut av."Jeg gjorde det for deg, så da må du gjøre dette for meg" er bare barnslig. Man må gjøre det fordi man har lyst, enten for egen del eller for damas del. Helst for begges.

Lenke til kommentar
Kan skjønne at folk ikke vil svelge sin egen sæd, men å kline med dama etterpå er bare av en eller annen grunn sinnsykt deilig! Ikke minst som en liten "takk for turen" ;) Syns det er herlig jeg! Svelger hun unna, tør jeg hvertfall å smake :)

6847919[/snapback]

Lo litt av den. Men bra du er ærlig :)

 

Er enig med alle andre, man bør si ifra. Stoppa hu ikke når du kom da ? Eller fortsetta hun ?

Lenke til kommentar

Jeg prøvde faktisk å signalisere at jeg nærmet meg. Enten tok hun ikke hintene, eller så brydde hun seg ikke :hmm: Jeg mener selv at jeg sa fra ganske klart at "nå kommer jeg", bare uten ord. Jeg har en følelse at hun er ganske uerfaren når det gjelder suging (selv om hun var jævla flink), og merket derfor ikke at jeg var på vei til å komme.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde faktisk å signalisere at jeg nærmet meg. Enten tok hun ikke hintene, eller så brydde hun seg ikke :hmm: Jeg mener selv at jeg sa fra ganske klart at "nå kommer jeg", bare uten ord. Jeg har en følelse at hun er ganske uerfaren når det gjelder suging (selv om hun var jævla flink), og merket derfor ikke at jeg var på vei til å komme.

6848809[/snapback]

 

Mener tydelig jeg sa ifra, uten ord.

Uansett hvem du er, så flirer jeg godt nå :whistle:

Lenke til kommentar

hvem av oss har vell ikke vært i denne sitvajsonen

 

jeg har iallefall d::p

 

kjære asdfgh

det er ikke altid ordene kommer fram når bøljan går..det kan ha noe med at klimakse er for stort og godt at man ikke makter det..det var en skots forsker som hadde funnet ut dette..(lucky bastard) etter mange blow-jober og alle mulige kombinasjoner osv...og han fant ut at synapsne i hjenrnen stopper reaksjons evnen en liten smule

 

 

kyss klapp og klem etterpå er jo litt kos da..ikke overtenk på saken

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...