Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komme under oralsex


asdfgh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt OT: Hva hadde du gjort om dama spurte deg om å svelge hennes "squirt" (utløsning, whatever) ? 

Kom over en sånn porr en gang, så bare lurte.

6851229[/snapback]

Det er vel rimelig smakløst og luktløst, så det hadde vel bare vært spennende og opphissende. Er nok rimelig mye eklere for dama å svelge sperm enn det er for oss å svelge resultatet av en eventuell fonteneorgasme.

 

 

enda mer off topic, men hva er egentlig sperm? hva inneholder det lissom? hørt av en del jenter at man legger på seg av sperm? jeg mener det er bullshit. kan da ikke bli feit av det? Tenker at de bruker det som unnskylding for å ikke svelge jeg :p

6864656[/snapback]

Hahaha! De jentene som legger på seg av sperm burde vurdere å finne seg en annen hobby enn å suge gutter hele døgnet. Det er ganske store mengder godt protein i sperm også, så om du ikke har råd til biff etter ei treningsøkt kan du jo spandere litt gratis proteiner på dama.
Lenke til kommentar

Protein-innholdet er som i eggehvitte, og i tillegg har man vitamin C, kalsium, klorin, kolesterol, sitrussyre, kreatin, fruktose, laktat-syre (tror jeg det het), magnesium, nitrogen, fosfor, natrium, kalium, vitamin B12, og sink.

 

Med tanke på hvor mye man legger på seg, så er det vel rundt 15-25 kalorier i en dose, så det er ikke mye å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Frem med spiseskjeene gutter, nå ble jeg nysgjerrig ;)

6865459[/snapback]

Er du du kostholdsfrik så kan du gå ut fra mine tall postet lengre opp om kalorier.

Uten at jeg har prøvd regner jeg med at jeg ved å tømme et magasin fyller ca. 2 vanlige spiseskjeer, eller i underkant. Muligens bare én, om formen er dårlig og jenta ikke er så ivrig og erfaren.

 

Anyways, det er da ikke spiseskjeer man skal skyte etter? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...