Gå til innhold

join doombringer cs klan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-28 19:47, skrev evil_snowman:

er du lei awp? er du lei av å campe? liker du å angripe og ta fienden med buksene nede? da kan du sjekke ut
- en counterstrike klan som spiller imot awp og camping.


 

Nei. Kommer an på hva du mener med camping. Syns det er litt homofilt å ta en fiende(mannlig) med buksa nede. Kunne godt tatt en CW mot dere om bluecom linja mi hadde fungert skikkelig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:


Den 2002-10-28 20:39, skrev nekroz:

Nei. Kommer an på hva du mener med camping. Syns det er litt homofilt å ta en fiende(mannlig) med buksa nede.


 

Camping er fy! Og du tenker for mye koffert.

 

Jeg vil gjerne være med å kverke campere. Men jeg mangler noe vesentlig, nemlig CS. :???:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hmmmmmmmmmmm, sounds like my kinda clan

Bortsettt fra en liten ting, når folk awp-lamer til tusen, pleier jeg å bli sinna og kjøpe awp og mose dem :grin:

 

flott!

awp er det første våpenet jeg "lærte" meg i cs, og alle mine noob venner kan bare bruke ett våpen og det er seff awp. awp'en er sentral i cs for å gi nybegynnere en sjanse, men i middels-gode hender er den devasting.

er suicide å gå rundt på leting etter en som camper med awp.

men, liker noen her å angripe bedre enn å campe, liker noen å rushe å drepe dritmange så kan dere kanskje få tryout.

vi er anti-awp klan, men siden awp er så god i cs så må man ofte ty til den, og da gjør vi rent bord.

Lenke til kommentar
Jaja da bør dere ikke spille mot meg!! :)

 

Bruker nesten bare Awp :D :D :D :D :D

 

awp er det gøyeste våpenet å bruke, elsker å plukke ned folk med den :D. men den er ute av balanse, og det er kjipt å bli drept av den, så jeg bruker den nesten aldri...

eneste stedet awp er gøy og rettferdig er awp_map, der slipper man å specce ett par min ekstra fordi en awp camper er statshore og basecamper.

koffern, du kan få tryout, vi trenger flere skilled folk som ikke klamrer seg til awp for å få bra stats. bare sett [DB] foran nicket ditt og -t etter nicket så setter jeg deg inni listen på hjemmesiden. nå for tiden spiller jeg på wondernet serveren, jeg kjenner admin der og han hater awp, strike.wondernet.nu er ipen.

Lenke til kommentar

AWM'n er dyr, så du må jo spille litt bra for å få den også!

Noen KAN spille med AWM, med deagle på secondary stormer de fienden og rensker alt! Mens de dere prater om er sikkert slike som finner seg en mørk plass og camper der til runden er over... Men hvis du ser noen blir drept med AWM, da springer du ikke der selv,da går du enten rundt, eller flasher typen! AWM er en del av spillet, FACE it, elle begynn med AQ2 eller.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mmm.. Digger AWP jeg. Men det er bare fordi det er så forbanna artig å høre folk som driver å whiner fordi de ikke klarer å treffe meg eller fordi de ikke klarer å bevege seg nok sånn at jeg ikke treffer. :evil:

 

 

Men i motsettning til de fleste andre så stormer jeg ofte med AWP. Det er jo havle morroa. 8)

Lenke til kommentar

awp er dyr ja, så du kan være våpenhore som stjeler våpen i 4 runder istedenfor å kjøpe noe selv så har du råd til den.

awp er dritfett å bruke ja, men det gjør den ikke noe mindre kjip.

awp er en del av spillet ja, på public så vet du at det vil alltid være en awp'er rundt alle hjørner på midten av brettet og da er det ikke vits i å gjøre noe annet enn å campe som er like gøy som å specce.

Lenke til kommentar
awp er en del av spillet ja, på public så vet du at det vil alltid være en awp'er rundt alle hjørner på midten av brettet og da er det ikke vits i å gjøre noe annet enn å campe som er like gøy som å specce.

:rofl: Syns jeg hører en med dårlig selvtilit, eller en som rett og slett ikke er god nok til å drepe en nOOb som har AWP med Colt eller AK.

Du høres rett og slett litt feig ut. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Herre.... Har NOEN av dere peiling ?

AWP er et av de mest SENTRALE våpnene i hele CS.

"La oss storme dem" .

Altså.

Har dere noen gang spilt en skikkelig CW ?

AWP (awM faktisk) er et GENIALT våpen. Med en god del trening, (og guddommelig reaksjon) så er du god med det.

Og en ting til, no awp på serveren ?

Ja, mange claner som vil spille mot dere da.

Idioter.

Jeg var 3 plass 2on2 cb, og hadde aldri komt så langt uten AWP.

Kanskje dere burde øve dere litt mer så dere klarer å skyte hs, så er det faktisk dritenkelt å drepe en sniper.

Jeg spiller gjerne 2on2 mot dere, om dere vil. Dere begynte jo tydeligvis å spille CS i v.1.4 , så jeg forventer ikke motstand.

th0s.

Lenke til kommentar
Herre.... Har NOEN av dere peiling ?

AWP er et av de mest SENTRALE våpnene i hele CS.

"La oss storme dem" .  

Altså.

Har dere noen gang spilt en skikkelig CW ?

AWP (awM faktisk) er et GENIALT våpen. Med en god del trening, (og guddommelig reaksjon) så er du god med det.  

Og en ting til, no awp på serveren ?  

Ja, mange claner som vil spille mot dere da.  

Idioter.

Jeg var 3 plass 2on2 cb, og hadde aldri komt så langt uten AWP.

Kanskje dere burde øve dere litt mer så dere klarer å skyte hs, så er det faktisk dritenkelt å drepe en sniper.  

Jeg spiller gjerne 2on2 mot dere, om dere vil. Dere begynte jo tydeligvis å spille CS i v.1.4 , så jeg forventer ikke motstand.

th0s.

 

Altså, jeg har spilt siden +/- beta 2.0, så sjansen er der for at jeg har spilt lenger enn deg! Likevel: AWP ødelegger _utrolig_ mye! Det er faktisk stort sett ikke de beste som benytter dette våpenet, og det _er_ ødeleggende for spillet at 3 idioter må campe med AWP i hver eneste runde! Faktisk!

Lenke til kommentar

Jeg har mistet tellingen over hvor mange ganger mine offensive skills med AWP har reddet laget. Du kan ikke plukke ut elementer som er i et spill. Eksempel: 'Kom igjen a gutter. Bli med å spill på serveren vår. Det er No Colt, AK, AWP, hagle, SIG eller AUG. Men hvem bryr seg om det?' :D

 

Hvis du ikke takler alle elementene, spesielt så vitale ting som våpna, som er i et spill, så er du rett og slett ikke god nok. Og når jeg hører på bitchinga deres om AWP, så virker det som om det er mange som ikke er gode nok her. :p

 

Selv blir jeg drept mye av Colt og AK, og blir like forbanna hver gang. Men jeg begynner ikke å bitche om våpenet for det. Eller skriker om 'Vote Colt da! Det våpenet er jo helt fjernt!' Nei. Jeg er mer irritert på meg selv, for jeg vet jeg kunne gjordt bedre og tatt dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...