Gå til innhold

join doombringer cs klan


Anbefalte innlegg

jeg hater awp.. sist gang jeg brukte det var på badass servern, jeg stormer som t med awp til under balkongen og dreper 10 mann på under 30 sekunder. awpen finnes det ikke balanse i, suger man i cs så bare camper man med awp.

hvis du vil lage en no colt/ak server så er det helt iorden.

vi tar ikke inn flere medlemmer nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

guddomelig reaksjon? man trenger 10x dårligere reaksjonsevne enn fienden siden man bare trenger å treffe på 1 kule. dessuten blir folkene store som hus med scopen så det blir lett å treffe.

awm på en en 32 spillers server er noe hele annet enn på en klankamp... på en klankamp har man mulighet til å gå rundt, på en 32 spillers server har begge lag 2-3 awpere hver vei det går ann å gå.

Lenke til kommentar

Klapper for Cappo.

 

Qrt_ : Ja, du har spilt CS lenger enn meg som begynte i beta 6.6 .

Men Cappo har riktig ; takler du ikke alle elementene er du ikke god nok.

AWP er bare et våpen. Det dreper på et skudd (som _TREFFER_) riktignok, men så tar det tid å reloade. Og det er litt vanskelig når folker spretter rundt som noen idioter. Så AWP er faktisk litt vanskelig når du spiller mot GODE folk.

Et tips til dere ville feks å hoppet forbi sniperen med kniv, kaste 1 flash, springe videre, kaste he og flash, for så å drepe jævelen :p

Og dessuten er AWP meget svakt i nærkamp.

I en clanmatch MÅ dere jo ikke drepe alle mostanderene, det går simpelten an å PLANTE BOMBA ! (eller defuse den for den saks skyld)

Men AWP er like mye et våpen som colt og ak, og stiller på akkurat lik linje.

 

kort sagt : En clan som nekter å bruke awp, har no awp på serveren vil aldri, jeg gjentar ALDRI, bli god.

Lenke til kommentar
Klapper for Cappo.

 

Qrt_ : Ja, du har spilt CS lenger enn meg som begynte i beta 6.6 .

Men Cappo har riktig ; takler du ikke alle elementene er du ikke god nok.

AWP er bare et våpen. Det dreper på et skudd (som _TREFFER_) riktignok, men så tar det tid å reloade. Og det er litt vanskelig når folker spretter rundt som noen idioter. Så AWP er faktisk litt vanskelig når du spiller mot GODE folk.

Et tips til dere ville feks å hoppet forbi sniperen med kniv, kaste 1 flash, springe videre, kaste he og flash, for så å drepe jævelen :p

Og dessuten er AWP meget svakt i nærkamp.

I en clanmatch MÅ dere jo ikke drepe alle mostanderene, det går simpelten an å PLANTE BOMBA ! (eller defuse den for den saks skyld)

Men AWP er like mye et våpen som colt og ak, og stiller på akkurat lik linje.

 

Takk for tips, men jeg kan da ta ut AWP'er. De bare irriterer meg grenseløst noen ganger!

 

kort sagt : En clan som nekter å bruke awp, har no awp på serveren vil aldri, jeg gjentar ALDRI, bli god.

 

Det blir litt for dumt når du/dere hevder at de som misliker AWP-campere ikke er gode nok. Det er noe du vet null og niks om. For alt du vet kan det hende jeg gruser deg, og omvendt. Jeg er i allefall ingen dårlig CS-spiller, men mener jeg har god grunn til å mislike "AWP-horene". Det er faktisk mulig å mislike elementer i spill selv om man liker spillet i sin helhet. AWP er alt for kraftig, så enkelt er det. Det har ingenting med realisme å gjøre, for da skulle Colt/AK og de fleste andre våpen også drept på ett skudd. Det spiller ingen rolle hvor god man er. At 3-4 fjortisser sitter og camper i hvert sitt hjørne med en AWP annenhver runde er med på å ødelegge spillet. Jeg kan ikke skjønne hvordan man kan si noe annet! Artig å måtte lete etter mongoene i slutten av hver runde? NEI! AWP kan være artig en sjelden gang, ikke når den misbrukes til de grader som den ofte gjør! AWP får spillere som egentlig er elendige til å tro at de er gode fordi de får OK stats med den. Uten AWP går det dritt, så de fortsetter å campe. Tragisk er ordet.

Lenke til kommentar
Hmmmmmmmmmmm, sounds like my kinda clan

Bortsettt fra en liten ting, når folk awp-lamer til tusen, pleier jeg å bli sinna og kjøpe awp og mose dem :grin:

 

flott!

awp er det første våpenet jeg "lærte" meg i cs, og alle mine noob venner kan bare bruke ett våpen og det er seff awp. awp'en er sentral i cs for å gi nybegynnere en sjanse, men i middels-gode hender er den devasting.

er suicide å gå rundt på leting etter en som camper med awp.

men, liker noen her å angripe bedre enn å campe, liker noen å rushe å drepe dritmange så kan dere kanskje få tryout.

vi er anti-awp klan, men siden awp er så god i cs så må man ofte ty til den, og da gjør vi rent bord.

Slik er det med alle vennene mine, nå liker jeg Stey Aug og 1/1

før var jeg en Colt person :lol:

Lenke til kommentar

:lol::lol:

 

I tilfellet du ikke har fått det med deg, så dreper alle våpen på et skudd. :p

 

Og du må ikke tro at en fyr dauer når du skyter han i foten med AWP. Da tar du fryktelig feil. Overlever ofte skudd fra AWP.

 

Når det gjelder det at folk ikke er gode nok. Folk som gruser andre som har AWP, det være seg om de stormer med den eller camper i et hjørnet, whiner ikke om AWP'en, av den enkle grunn at de eier dem alle.

 

Det er for det meste bare folk som blir grusa av AWP brukere som whiner, og det vet du. :p

 

Men er det noe bedre om folk camper med AK eller Colt da? Tror ikke det.

Hvorfor skal du lete etter dem? Enter så planter du, eller så redder du gisla. Er du på den motsatte siden en av disse gangene så bare ta det med ro. Du vinner jo! :p

 

Problemet deres er jo at dere er så forbanna utålmodige. Med en gang en fyre begynner å luske seg rundt i hjørne for å ikke bli hørt så får han høre det de neste 3 rundene. :evil:

 

Men til syvende å sist så er det folk som deg som fører til AWP bruk. Du må ikke tro folk bruker den for å få kills eller bra stats. nei, de bruker den fordi de vet det irriterer dritten ut av alle de andre. Så den dagen ingen whiner om AWP, vil du se en drastisk nedgang i bruken av den. 8)

Lenke til kommentar
:lol:  :lol:  

I tilfellet du ikke har fått det med deg, så dreper alle våpen på et skudd. :p

 

Ehh, du skjønte hva jeg snakket om? Du merker forskjell på TMP og AWP? Det er en urealistisk forskjell.

 

Og du må ikke tro at en fyr dauer når du skyter han i foten med AWP. Da tar du fryktelig feil. Overlever ofte skudd fra AWP.

 

Som sagt har jeg spilt CS en stund, så jeg vet da hva man tåler. At man ikke dør av AWP i foten er en ny ting. Tidligere var man dau uansett hvor man ble truffet av AWP, det burde selv du huske. Godt det ble endret, men det er fortsatt ikke bra nok.

 

Når det gjelder det at folk ikke er gode nok. Folk som gruser andre som har AWP, det være seg om de stormer med den eller camper i et hjørnet, whiner ikke om AWP'en, av den enkle grunn at de eier dem alle.

 

Å jasså, så hvis man "eier" alle så må man like AWP? Er du helt fremmed for at CS kan ha svakheter? At noen ikke liker alt ved CS? Jeg liker ikke AWP, selv om den ikke er noe stort "problem". Men ja, jeg blir irritert når jeg blir skutt av en amatør-camper med AWP.

 

Det er for det meste bare folk som blir grusa av AWP brukere som whiner, og det vet du. :p

 

Ehh, nei? Jeg vet ikke om jeg hadde satt penga på deg hvis vi skulle spille for å si det sånn. Det har ingenting med hvor god man er å gjøre (som jeg prøvde å forklare tidligere).

 

Men er det noe bedre om folk camper med AK eller Colt da? Tror ikke det.

Hvorfor skal du lete etter dem? Enter så planter du, eller så redder du gisla. Er du på den motsatte siden en av disse gangene så bare ta det med ro. Du vinner jo! :p

 

Det er pinglete uansett hva man camper med, men jo det er litt bedre hvis man camper med AK/Colt, tross alt. En amatør med AK røper seg selv lenge før han får gjort særlig til skade. Når det f.eks. er terrorister som camper på de-brett så er det ikke stort annet man kan gjøre enn å lete.

 

Problemet deres er jo at dere er så forbanna utålmodige. Med en gang en fyre begynner å luske seg rundt i hjørne for å ikke bli hørt så får han høre det de neste 3 rundene.  :evil:

 

Vil du snike så spill Splinter Cell eller noe. Det er litt irriterende når det er 2 igjen på brettet som åler seg fremover uten å ta noen sjanser (selvfølgelig uten å finne hverandre).

 

Men til syvende å sist så er det folk som deg som fører til AWP bruk. Du må ikke tro folk bruker den for å få kills eller bra stats. nei, de bruker den fordi de vet det irriterer dritten ut av alle de andre. Så den dagen ingen whiner om AWP, vil du se en drastisk nedgang i bruken av den.  8)

 

Snakker du ut av egen erfaring? Hvis man gjør noe _fordi_ man vil irritere andre så er man ute etter å ødelegge spillgleden for andre. Hvis det er et mål i seg selv for deg da er du ikke bare litt barnslig.

Lenke til kommentar

TMP vs. AWP? Dårlig sammenligning da. TMP er close combat våpen mens AWP er long range. Vet om flere jeg som tar HS og herjer med TMP på medium range. Gjorde det selv en gang. Før jeg tok 1 års pause pga militæret.

 

Du kan jo prøve i virkeligheten, se om du ikke dør av en AWP kule i brystet. Problemet her er vel mer av sorten 'mangel på area located damage'. Enklere sagt, forskjelle skade på forskjellig kroppsdeler, for jeg skal være enig at det er tåpelig og dø av et AWP skudd i leggen. Men nå syns nå jeg det er like tåpelig at du mister så mye som du gjør av et AK skudd i leggen. Så som du ser så er CS langt fra realistisk.

 

Men som jeg har sagt tidligere. Overlever ofte AWP skudd i brystet, har riktig nok 100 hp og 100 armor, men jeg blir sittende igjen med mellom 35-15 i hp og litt armor etter treff.

 

Hvis du eier så MÅ du ikke like AWP, men du har som regel ikke et problem med det.

 

For all del, ikke putt penger på meg. Jeg er ikke akkurat med i Schroed Commando heller da. :p

 

Når det gjelder camping, så har jeg vært borti i MANGE folk i løpet av min fartstid i CS som sitter å camper på andre siden av brettet å planter en AK kule i panna på deg. Kunne like gjerne vært AWP spør du meg.

 

Så var det snikinga. Etter det jeg forstår så ser du heller at runden blir fort ferdig enn at laget ditt vinner? :roll:

Men det er klart. Ingen vits å begynne å snike fra spawn hvis det er 1 vs 1 igjen. Heller snike når du nærmer deg gislene eller bombestedet, helt avhengig av hva du er og hva slags brett som spilles.

 

Selv bruker jeg AWP for å 'komme meg på beina' igjen hvis det går dritt for hele laget eller hvis det motstanderen bare camper hele tida. (Payback is a bitch! :D ) Men så fort jeg har nok penger igjen så bytter jeg våpen.

Lenke til kommentar
AWP ødelegger _utrolig_ mye! Det er faktisk stort sett ikke de beste som benytter dette våpenet, og det _er_ ødeleggende for spillet at 3 idioter må campe med AWP i hver eneste runde! Faktisk!

 

 

3 idioter som camper hver runde er kjipt ja i PUBLIC, men ærlig talt denne duskusjonen handler om klaner og AWP. 3 campende CTer som passer bombsite med AWP i en CW er helt normalt (så lenge det er fler enn 3 på laget da :wink: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...