Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Nå vil jo aldri noen av de som støtter ixtreme, team xecuter osv noen gang si noe positivt om xkey. går folk over til xkey vil de jo tape enormt med penger, så hvorfor skal de da støtte oppunder konkurrentene?

 

Jeg er hverken for den ene eller den andre, men jeg er 100% for den letteste løsningen for oss brukere og som i tillegg virker online, uansett hvem som har laget den :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Venter i spenning på LT3.0, hadde vært kjekt å fått den på plass i løpet av uken:-)

 

Enig der, men tviler på at den kommer denne uken, også tipper jeg salget øker kraftig på LiteOn IHAS brennere nå som man MÅ ha disse for å få spill til å virke

 

 

MÅ man det? Jeg har en samsung ms28 og brenner spill med breneren jeg alltid har brukt. Og det er ikke en LiteOn IHAS.. Kjører LT2.01

Lenke til kommentar

Venter i spenning på LT3.0, hadde vært kjekt å fått den på plass i løpet av uken:-)

 

Enig der, men tviler på at den kommer denne uken, også tipper jeg salget øker kraftig på LiteOn IHAS brennere nå som man MÅ ha disse for å få spill til å virke

 

 

MÅ man det? Jeg har en samsung ms28 og brenner spill med breneren jeg alltid har brukt. Og det er ikke en LiteOn IHAS.. Kjører LT2.01

 

Det er vel pga overbrenning på platene at man trenger LiteOn brenneren. Siden de nye XGD3 spillene bruker mer plass pr plate. Hvertfall sånn jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

[2011-12-12 07:39AM UTC] <c4eva> silver bullet complete, benq lt 3.0, all backups booting fine on 14699,

tested space marines, bf3,gow3,halo anniv, xgd2 bo, will do phat liteon tonight!

 

 

mine tips: testing perioden vil neppe vare så veldig lenge pga av at firmwaren er såpass testet allerede. Det nye i firmwaren har vel c4eva testet i lang tid allerede for han visste vel antagelig hva som ville skje. Tipper at til helgen blir Benq og Phat Liteon utgitt.

MEN, abgx360 kan drøye litt til, jeg kjenner Seacrest da jeg er en del av uplaoder teamet og han kan være noe treg, men tipper at 1.0.6 vil være ute tidlig etter LT3.0 , ny XBC ramler også på plass rimelig fort.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Tror den kommer i morgen jeg, eller rettere sagt senere i dag :new_woot:

 

Neida, jeg frykter vel at det kan gå noen uker før den kommer, men håper i det lengste den kommer i løpet av uken.

før jul er mere sannsynlig å tippe.

tipper 24 desember jeg.

 

liteon ihas: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494479

 

Eller: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2413654

 

Betal nå heller litt ekstra å kjøp hos komplett eller en annen større kjede enn en kjede som går konkurs jevnt og trutt. Styr unna datakjeden og amentio er mitt tips.

 

[2011-12-12 07:39AM UTC] <c4eva> silver bullet complete, benq lt 3.0, all backups booting fine on 14699,

tested space marines, bf3,gow3,halo anniv, xgd2 bo, will do phat liteon tonight!

 

 

mine tips: testing perioden vil neppe vare så veldig lenge pga av at firmwaren er såpass testet allerede. Det nye i firmwaren har vel c4eva testet i lang tid allerede for han visste vel antagelig hva som ville skje. Tipper at til helgen blir Benq og Phat Liteon utgitt.

MEN, abgx360 kan drøye litt til, jeg kjenner Seacrest da jeg er en del av uplaoder teamet og han kan være noe treg, men tipper at 1.0.6 vil være ute tidlig etter LT3.0 , ny XBC ramler også på plass rimelig fort.

 

LiteOn går vel over til "testing" i løpet av natten, så får vi håpe de andre følger raskt etter. Jeg for min del er mest opptatt av at slim ikke blir hengende så altfor langt etter.

 

Det hjelper uansett veldig lite med LT3 dersom ikke abgx kommer i ny versjon samtidig.

Lenke til kommentar

Vel, da har min godeste Xbox begynt å få artifacts og fryser / heng seg under spilling.. Jeg bruker den nesten aldri, Men nå har jeg rayman spillet klart og ville spille litt. Skjer det samme med andre spill.

 

Kan jeg bare kjøpe en ny, av ny typen? Slim eller hva den nå heter? Og er det mod-bar?

 

Er vel greit å prøve en liten rens først kanskje?? En rensedvd koster ikke stor hos feks clas ohlsson ;)

Lenke til kommentar

Vel, da har min godeste Xbox begynt å få artifacts og fryser / heng seg under spilling.. Jeg bruker den nesten aldri, Men nå har jeg rayman spillet klart og ville spille litt. Skjer det samme med andre spill.

 

Kan jeg bare kjøpe en ny, av ny typen? Slim eller hva den nå heter? Og er det mod-bar?

 

Ring Microsoft. Spør om dette er noe som går på garanti/reklamajon.

Lenke til kommentar

Han har full reklmasjonsrett så lenge han kan sansynliggjøre at feilen er en produksjonfeil og skyldes hans modifisering. Det er jo ofte ganske enkelt, det er f.eks. veldig usannsynlig at en modifisering av firmware på DVD-drevet skal ha medført at loddingen på GPU-en skal ha blitt alderdomssvekket pga. dårlig loddetinn.

Lenke til kommentar

Når han skriver det i denne tråden så er den mest sannsynlig modifisert og har ingen garanti lengre.

 

Er da null problem det, er bare å la vær å ødelegge garantimerket når man åpner konsollen det....

Men trenger heller ikke ringe MS for å sjekke om det går på reklamasjon, er bare å registrere konsollen online og be om en reperasjon så kommer det opp om det dekkes eller ikke. Men uten noen feilkode eller blinkende røde lys, så er det nok dødfødt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...