-Shark- Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 hei.(håper på at den ikke er feilpostet) Har skaffet med et tv kort, uten program.. Noen programmer og annbefalle til tv titting og opptak? Den er kun en enkel tuner, ikke dual.. Takk
Giddion Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 vel du har postet under Windows-programmering (DOS, Win16, Win32) og det er helt feil. Programmering handler om å lage programmer. raportert.
-Shark- Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 vel du har postet under Windows-programmering (DOS, Win16, Win32)og det er helt feil. Programmering handler om å lage programmer. raportert. 6829987[/snapback] Takk for det...
qualbeen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 sjekk nettsiden til produsenten, de tilbyr sikkert software + drivere. Selv bruker jeg WinFast PVR til mitttv-kort
dravisher Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du kan teste K!TV. Har ikke testet det selv, men etter hva jeg har hørt så funker det veldig bra sammen med veldig mange forskjellige TVkort.
-Shark- Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Du kan teste K!TV. Har ikke testet det selv, men etter hva jeg har hørt så funker det veldig bra sammen med veldig mange forskjellige TVkort. 6832179[/snapback] Takk for tipset, skal prøve det:) sjekk nettsiden til produsenten, de tilbyr sikkert software + drivere.Selv bruker jeg WinFast PVR til mitttv-kort 6832056[/snapback] Takk til deg også Skal jeg prøve denne også? Og til slutt, aner ikke hva slags Tv kort det er, tokk fra mamma sin HP maskin:)
-Shark- Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 (endret) Chris TV, Det desidert beste imo. 6834960[/snapback] Takk. Men det var jo ikke gratis Endret 9. september 2006 av -Shark-
LuftWaffel Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Dscaler gav meg best resultat av de forskjellige programmene jeg har prøvd. Gratis er det også http://deinterlace.sourceforge.net/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå