Gå til innhold

Hvilken mobil skal vi glede oss til nå?


Anbefalte innlegg

Jeg ventet og ventet og ventet...leeenge...og ikke minst gledet meg til å sette hendene i den! Og på dette forumet fikk jeg inntrykk av at jeg ikke var den eneste...jeg snakker så klart om SE K800i, en telefon som ser ut til å slå an vel så bra som sin også veldig gode forgjenger K750i.

 

Fikk den til slutt...ikke alt for mange dagene etter jeg leste at de første her inne fikk sin. Og jeg ble heldigvis fornøyd...alt annet hadde vært kjip når forventningene var så store.

 

Men mobilfreak som jeg er så har den størte spenningen liksom dabbet litt av nå og jeg begynner å se etter om det finnes noen andre nyheter som det er verd å vente på/sku opp forventningene til...men kan ikke si jeg har hørt om eller sett noe som virkelig vekker interesse.

 

Noen tips fra dere her på forumet kanskje...hva kan jeg glede meg til fremover...hva skal bli min neste mobil etter K800i?

 

 

-Real gadget freak-

Endret av Rossifan46
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ventet og ventet og ventet...leeenge...og ikke minst gledet meg til å sette hendene i den! Og på dette forumet fikk jeg inntrykk av at jeg ikke var den eneste...jeg snakker så klart om SE K800i, en telefon som ser ut til å slå an vel så bra som sin også veldig gode forgjenger K750i.

 

Fikk den til slutt...ikke alt for mange dagene etter jeg leste at de første her inne fikk sin. Og jeg ble heldigvis fornøyd...alt annet hadde vært kjip når forventningene var så store.

 

Men mobilfreak som jeg er så har den størte spenningen liksom dabbet litt av nå og jeg begynner å se etter om det finnes noen andre nyheter som det er verd å vente på/sku opp forventningene til...men kan ikke si jeg har hørt om eller sett noe som virkelig vekker interesse.

 

Noen tips fra dere her på forumet kanskje...hva kan jeg glede meg til fremover...hva skal bli min neste mobil etter K800i?

 

 

-Real gadget freak-

6826142[/snapback]

Tror du burde endre tittelen litt. Caps er ikke lov i tittel ;)

 

Men til spørsmålet ditt. Du kan jo ta en titt i lanseringsguiden til amobil.no

Lenke til kommentar

Takk for tipset! Viste ikke det med CAPS, men har rettet opp i det nå.

Du virker erfaren her på forumet ...kanskje du kan hjelpe meg med noen annet jeg har lurt på en stund?

 

Jeg har lastet ned et bilde på ca 8-9 KB og ikke mer enn 100x100 pixeler...som jeg prøver å bruke som persolig bilde på min profil...så det kommer opp her hver gang jeg skriver et innlegg...

 

Men så vitt jeg vet så kommer det ikke frem noe bilde på meg nå? Selv om det ligger ferdig lastet ned på min profil.

 

Helt utenfor topic dette her...men hadde ikke anelse om hvor jeg skulle spørre eller hvor å skrive det.

 

På forhånd takk for hjelp.

post-97985-1157730435_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...