Gå til innhold

Ny info om The Burning Crusade på GameSpy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det sto jo ikke så fryktelig mye der da, så hva var det der du lurte på om var tull?

6826221[/snapback]

Står at release er 15 oktober, noe som er komplett umulig ;)

Skrevet (endret)

Sagt det før og sier det igjen. Jeg vil tro at Burning Crusade vil komme i November og dermed rekker det viktige julemarkedet. I tillegg vil det være 2 års jubileumet til World of Warcraft.

Og det er ikke noe jeg tar ut fra løse luften. Blizzard selv har sagt at spillet er i rute for release vinter 2006.

Endret av Cappo
Skrevet
Sagt det før og sier det igjen. Jeg vil tro at Burning Crusade vil komme i November og dermed rekker det viktige julemarkedet. I tillegg vil det være 2 års jubileumet til World of Warcraft.

Og det er ikke noe jeg tar ut fra løse luften. Blizzard selv har sagt at spillet er i rute for release vinter 2006.

6826625[/snapback]

November?

Beta er jo ikke startet en gang :whistle:

Skrevet
November?

Beta er jo ikke startet en gang  :whistle:

6827097[/snapback]

Vel. Fortsatt godt over 2 måneder til November er over, så jeg ser ikke usannsynligheten i det. Og som sagt, Blizzard har selv sagt at Burning Crusade er i rute for en vinter 2006 release.

Skrevet

Forventer TBC å være ute rundt Januar/Februar.

(Etter de gir en eta add 2 måneder+ og du har release dato.)

De har ikke gitt en skikkelig ETA enda engang.

Skrevet
Noen som vet hvem som kan vere med på betal osv? Er det for alle eller?

6829433[/snapback]

Jeg jobber i en spillbutikk, og har fått mulighet til å melde meg på beta. Er ikke sikkert jeg får plass, men gode sjanser for det. Hvis spillet kommer på denne siden av 2006, blir jeg ganske overrasket, da beta enda ikke har startet (som tidligere nevnt).

Skrevet

Jeg kjøpte wow og aktiverte det (laget konto og spillte det) dagen etter realease, og spiller fortsatt. Synest folk som meg burde få lov til å vere med på beta, pfffff. :p

Skrevet (endret)

Det blir ingen ''Open Beta''.

Du kunne vinne en plass i betaen under PvP/Leveling konkurransen under 1.10 (sp?) PTR (Public Test Realm) perioden, hvis du ikke deltok / fikk en character til level 50 (leveling competition) / fikk nok honour under PvP konkurransen, så får du ingen req. CDKEY for å signe opp på siden.

Du kan riktig nok utforske TBC ved å downloade og sette opp din egen server med WowwoW, WoWEmu, MaNGOS eller YAWE prosjektene, men det kan jeg ikke diskutere her pga Copyrights :innocent:

Endret av S7S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...