Straydog Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Hvilken skytespill er best til PC? Det er et spill som heter "BLACK" (ITavisens test) som virker rimelig fett, men det er kun til XBOX og PS2 Noen som har noen spill å anbefale, som gir en skikkelig god skytefølelse? Endret 6. september 2006 av Straydog
SCV Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Quake 3 selvsagt, Og Defrag moden for og bli bedre
Straydog Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Aldri vært videre imponert og fengt av sci-fi-skytespill. Holder meg til mer realistiske spill. MEN; finnes det noen slike og anbefale?
Herpeederpee Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg vil si F.E.A.R er ett av de beste skytespillene jeg noensinne har spilt. Men jeg må si at Half-Life 1 og 2 er de beste, ellers ligger Farcry rimelig høyt på lista.
Stones_ Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Mange skyttespill fra WW2 ,Call Of Duty serien, Medal Of Honor, Battelfield 1942 og 2. Far Cry og F.E.A.R er også bra, Splinter Cell. Endret 6. september 2006 av Bl33der
Straydog Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Hjertlig! Da har jeg ihvertfall litt mer å gå etter
El-Deno Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Jeg vil si F.E.A.R er ett av de beste skytespillene jeg noensinne har spilt. Men jeg må si at Half-Life 1 og 2 er de beste, ellers ligger Farcry rimelig høyt på lista. 6815798[/snapback] ikke no annet å si enn.. WORD
TCi Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Half Life 1 og 2. Bedre FPS skal du se lenge etter. Glimrende historie og oppgaveløsning.
CurSe Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Ser at Quake 3 har blitt nevnt så jeg skal ikke si mer om den saken, men jeg kan slenge inn en liten advarsel angående Black. Jeg vil ikke anbefale det spillet hvis du er ute etter et nytt spill, du går fort lei all skytingen i spillet og det er i grunn ikke noe som driver deg fremover. Jeg rundet det spillet da jeg var sykemeldt pga at jeg måtte holde meg mest mulig i ro og måtte nærmest pine meg gjennom spillet på slutten. Ser at du vil ha spill med god skytefølelse, men at de samtidig skal være realistiske og da lurer jeg på om det er vits i og nevne Serious Sam The First Encounter/Second Encounter? Spillene består kun av skyting, men i motsetning til Black så er det morsomt i Serious Sam. Serious Sam 2 derimot, den tittelen kan du styre unna. Kan være at noen blir å nevne Counterstrike, men det er kun fordi at de ikke vet bedre
SCV Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Quake 3 og defrag sier jeg! hvorfor ble ikke det utgitt i dag? ville hatt et hærlig comunity
LarsP Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 System Shock 2, uten tvil tidenes beste FPS.
Neppe Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Quake 2/Quake 3 Likte farten i Quake 3, slipper å sovne før du kommer fram til døra liksom.
stalker. Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Chronicles of Riddick må nesten nevnes i denne sammenhengen. Variert og utrolig bra.
Batnobbit Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Sniper Elite-må like sniper herligt spill. Hitman Contracts-veldig kult prøv og spill det om natten! Half LifeII-ganske gøy spill det derre. Ja de jeg komm på i farta
Fiskeoppdretter Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Battlefield 2 er det beste spillet jeg har prøvd
Batnobbit Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Battlefield 2 er det beste spillet jeg har prøvd 6820377[/snapback] ja men det er morsomst på Online..
Fiskeoppdretter Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Battlefield 2 er det beste spillet jeg har prøvd 6820377[/snapback] ja men det er morsomst på Online.. 6820389[/snapback] Selfølgelig er det morsomst online Men det er ikke bare at det er morsomt. Bf2 har god grafikk, og jeg mener at det er mer realistisk enn andre diverse spill. En hver person har en forskjellig smak, og jeg liker bf2 Det er vel ikke snakk om singel player games her?
LarsP Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Får vel nevne noen til: Realms of the Haunting (1997) Et av de aller beste spillene som har blitt laget. Kanskje tidenes beste stemning, har definitivt de skumleste cut-scenes'ene og for ikke å snakke om de vanskeligste oppgavene. Anbefales på det aller sterkeste! Unreal (1998) Det første tredjegenerasjons FPS-spillet, som så til de grader er like bra den dag i dag. Uhyggelig stemning, herlig grafikk, fantasiskt musikk og herlig historie er et par stikkord. Rise of the Triad (1994) Ultravoldelig dataspill som tok over for Doom i FPS-sjangeren. Utrolig grafikk og et blodbad av dimensjoner. Duke Nukem 3D (1996) Tidenes morsomste og kuleste FPS med den største badassen noensinne. Gordon Freeman, ta deg eit stev. "It's time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum" Blood (1997) Enda et politisk ukorrekt blodbad av et spill. Rett og slett konge. Thief: The Dark Project (1998) Du styrer mestertyven Gareth i dette fantastisk eventyr-FPS'et. Det er fortidens versjon av f.eks Hitman. Alle oppdragene kan enten løses ved hjelp av kløkt eller sverdet. Nydelig spill som revolusjonerte AI'en. Soldier of Fortune (1999) Det første spillet som gjorde det mulig å skyte av kroppsdeler på motstanderen. Banebrytende fysikk. Alt jeg gidder i denne omgang.
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Det første spillet som gjorde det mulig å skyte av kroppsdeler på motstanderen. Banebrytende fysikk. 6820597[/snapback] Faktisk ikke, dette var mulig allerede i Chasm, som ble sluppet kort tid etter Quake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå